Se epämääräinen ja selittämätön tunne

bluehusky

Silmät suurina ihmettelijä
Miten tämä kuukausi eroaa kaikista niistä aikaisimmista kuukausista? Onko olo jotenkin erilainen? Vastaus on On ja Ei. Ehkä se on se epämääräinen ja selittämätön tunne. Vatsa on kipeänä  joka toinen päivä..erinäköisiä nippailuja tulee ja menee. Ajatukset ja tunteet ailahtelevat laidasta laitaan. Ärtymystä, iloa ja surua. Stressiä..ollako vai eikö olla raskaana. Jotakin toivoa tuo se, että jollekin lääkäri oli kertonut ettei stressillä ole mitään tekemistä asian kanssa...joten olkaa ihan huoletta ja stressatkaa jos siltä tuntuu. Kyllä ne kaksi viivaa tulee sieltä vielä jonakin päivänä...ehkä..

Mä olen varmaan sekoamassa lopullisesti =) Voikohan noihan ruokakaupan ovistesteihin luottaa? Sain niillä selkeät plussat kp.13-14...joka on mielestäni suhteellisen aikaisin. NOiden jälkeen näyttivät negatiivista ja tänä aamuna sain taas melko selkeän plussan? Ja pari päivää ollut myös aika selkeitä ovulaatio-oireita...esim.rinnat ovat arat? Mene ja tiedä...

Mä olin myös aivan varma viime kuussa että oon raskaana. No enpä sitten ollut. Kaikenlaisia oireita oli; alavatsassa tuntui pieniä vihlaisuja, päätä särki, väsytti ihan hirveesti, välillä oli tosi etova olo... Kuvittelin kaiken. Toivon niin kovasti raskaaksi tulemista, että aina kun vähänkin vatsassa tuntuu erilaiselta tai on huono olo, niin oon iha varma siitä että nyt oon raskaana. Ärsyttävää! :(

Samaa oloa täällä. Nyt vielä pitäis odotella menkkoihin pari viikkoo, että voi tehdä raskaustestin! Ei malttais odotella millään sinne saakka :(

Kohta vuosi kulunut tuostakin kirjoituksesta. Nyt on aika vihdoin tehdä asialle jotain. Eilen käytiin perhesuunnitteluneuvolassa ja aika lääkärille varattuna 26.3.2013.

Takaisin