Mulla on siis koulu kesken ja fyysistä hommaa, jalat ja selkä ei anna periksi ja koulun jälkeen ku tartteis esikoinen hakea on jo niin kipeät jalat ettei jaksais edes kävellä. Sit tietty kotiin ja ruuat ja siivoukset ja esikoisen kanssa oloa ja oikeestaan maatessa menee loppupäivä mahdollisimman paljon.. huono omatunto kun ei jaksa koulua ja huono omatunto kun ei koulun jälkeen jaksa esikoisen kanssa samalla tavalla.. oon nyt ollut viikon saikulla supistuksien takia ja huomenna ois tarkoitus soittaa nlaan ja pyytää saikkua selän ja jalkojen takia koska ei vaan enään jaksa.. mut nyt ne on lomalla ollut hyvät joteb tuntuu sekin hassulta.. heti jos tekee liikaa niin huomaa kyllä ...
Mut nyt mua ahdistaa suunnattomasti soittaa sinne ja pyytää saikkua..en osaa pyytää ja ahdistaa jos en saakkaan? Mitä mä sanon ja saako sitä muka jos vaan pyytää... Huomenna rv25+0
Mut nyt mua ahdistaa suunnattomasti soittaa sinne ja pyytää saikkua..en osaa pyytää ja ahdistaa jos en saakkaan? Mitä mä sanon ja saako sitä muka jos vaan pyytää... Huomenna rv25+0