Mua vähän jännittää, että miten mun käy kun olen tuntipalkkainen keikkafirmalainen, et miten onnistuu sairausloma jos ja kun selkä ei kestä äitiyslomaan asti tätä työtä. Kaipa mä saan Kelasta jotain tukea sitten mutta huononeeko äitiysrahat sitten ja mahtaako olla työn takana, että sairausloma onnistuu näin? Aiemmin olen ollut vain yksittäisiä päiviä saikulla, jolloin oon korvauksena saanut joko en mitään tai sitten 25-50 % palkasta. Viime kerralla jäin "omalle kesälomalle" ennen äitiyslomaa (selän takia) eli käytännössä työttömäksi, ja yritin saada Kelasta jotain tukea, mutta olin heidän mielestään opiskelija, kun mulla oli kirjat oppilaitoksella vaikken tuolloin opiskellutkaan ja toimitin asiasta todisteet. Jouduin vielä Kelalle tuolta vuodelta maksamaan tonnin edestä tukia takaisin, kun olin heidän mielestään tienannut liikaa kyseisenä vuonna. En vieläkään ymmärrä miten tienasin liikaa, kun nostin tammi-toukokuun tuet ja työskentelin kesän sekä alkuvuodesta vain satunnaisesti, ja elelin tosiaan kolmisen viikkoa ilman rahaa ekaa äitiysrahaa odotellessa. Hankalia nämä kiemurat. Jos jollakulla keikkafirmalaisen saikusta kokemusta, niin kiinnostaisi kuulla, kun googlettamalla en tullut viisaammaksi eikä firman sivulla kerrota muusta kuin kuukausipalkkaisen sairastamisesta.