Sairaalasarjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletko sairaalasarjojen ystävä? Mitkä ovat suosikkejasi?

Minulla ainoastaan The Good Doctor ja The Resident ovat semmoisia, joihin olen koukuttunut.

Katsoin joskus muutaman tuotantokauden Greyn anatomiaa ja House on tullut myös katsottua kokonaan. Muita ei ole tullut katsottua.

Housea katsoin joskus, kun tuli ja nyt oon ahminu Greyn Anatomiaa. Se alkaa kyllä loppua kohden olla jo melkoista kuraa. :grin

Itse aloitin pari päivää sitten katsomaan Netflixistä The Amsterdam-sarjaa. Vaikuttaa hyvälle näin parin jakson jälkeen. Myös Syke on hyvä!

Greyn Anatomia ja Syke. Joskus aikoja sitten tuli katottua Holby Cityn sairaalaa ja Casualty. Teho-osastoa ois tarkotus jossain vaiheessa alkaa kattomaan.

Olen katsonut todella monta sairaalasarjaa, ihan kivoja kunhan on vähän hajurakoa sarjojen välillä. :p

Omia lemppareita on Good doctor (huom! alkuperäinen korealainen, ei jenkkiversio vaikka sitäkin seuraan), House, Dr Romantic, Live up to your name, Code Blue...

Kattoin sairaalasarjoja viimeksi vanhan kunnon Teho-osaston aikoihin :D

Edit: Muistin just että myös Holby Cityn Sairaalaa tuli seurattua.

Holby city / Casualty on ainoat joita tulee seurattua säännöllisesti. Tykkään kyllä sairaalasarjoista, mutta katselen telkkaria lähinnä aamukahvin aikaan.

Takaisin