uppunen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Noniin, elikkä kohta alkaa olla se aika, että pitää pakata sairaalakassi valmiiksi :)
Neuvoja ja vinkkejä ensikertalaisille, mitä kannattaa ottaa mukaan ja mitä kannattaa jättää kotiin :)
Tähän asti olen listannut itselleni:
- Vauvalle kotiinlähtövaatteet
- Itselle kotiinlähtövaatteet
- Hammasharja+tahna
- Hiusharja
- Shampoo+hoitoaine
- Deodorantti
- KAMERA+kameranakunlaturi
- Kännykkälaturi(+kännykkä tietysti :D)
- Synttärikortti vauvalle + postimerkki
- Ristikko/lukemista/jotain muuta puuhaa JOS on tylsää...
- Imetysliivit+liivinsuojuksia
Meikkejä en viitsi ottaa, kun en nyt raskausaikana oo muutenkaan meikkaillu :) Synttärikortin haluan ottaa mukaan sairaalaan, jonka sitten kirjoitan siellä ja lähetän meille kotiin. Vauvan eka kortti :)
Hirveesti oon lukenu, että kaikki laittanu erikseen, että omat sukat mukaan. En usko, että tartten mitään sukkia, yleensä kuljen kesäisin ilman sukkia muutenkin, eikä tuo matka tosiaan oo kummonen :)
Mutta laittakaas kaikki teiän sairaalakassin sisältö. Toi mun on vielä aluillaan, kyllä sinne vielä lisää tulee varmasti :D
Neuvoja ja vinkkejä ensikertalaisille, mitä kannattaa ottaa mukaan ja mitä kannattaa jättää kotiin :)
Tähän asti olen listannut itselleni:
- Vauvalle kotiinlähtövaatteet
- Itselle kotiinlähtövaatteet
- Hammasharja+tahna
- Hiusharja
- Shampoo+hoitoaine
- Deodorantti
- KAMERA+kameranakunlaturi
- Kännykkälaturi(+kännykkä tietysti :D)
- Synttärikortti vauvalle + postimerkki
- Ristikko/lukemista/jotain muuta puuhaa JOS on tylsää...
- Imetysliivit+liivinsuojuksia
Meikkejä en viitsi ottaa, kun en nyt raskausaikana oo muutenkaan meikkaillu :) Synttärikortin haluan ottaa mukaan sairaalaan, jonka sitten kirjoitan siellä ja lähetän meille kotiin. Vauvan eka kortti :)
Hirveesti oon lukenu, että kaikki laittanu erikseen, että omat sukat mukaan. En usko, että tartten mitään sukkia, yleensä kuljen kesäisin ilman sukkia muutenkin, eikä tuo matka tosiaan oo kummonen :)
Mutta laittakaas kaikki teiän sairaalakassin sisältö. Toi mun on vielä aluillaan, kyllä sinne vielä lisää tulee varmasti :D