Saiko lapset valvoa uuden vuoden yönä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Saiko lapsesi valvoa eilen illalla / viime yönä pidempään? Mihin aikaan menivät unille?

Me käytiin katsomassa kaupungin järjestämää ilotulitusta (alkoi klo 18). Sieltä kun tuli bussilla kotiin, meni kuopuksen nukkumaanmenoaika väkisin yli. Lopulta oli kahdeksan jälkeen sängyssä. Esikoinen sai valvoa myöhempään, mutta väsähti niin että hänkin oli kymmenen maissa sängyssä.

Olisi saanut jos olisi jaksanut ja ymmärtänyt sitä pyytää🤣
Normi rutiinilla sujui meillä vuoden vika ilta...
Aamulla heräsi tyytyväinen hymyilevä taapero ja hieman väsynyt äiti kuunneltuaan satunnaisten rakettien yms pauketta vielä puoli viideltä.

Meillä taapero heräsi itsestään juuri ennen keskiyötä niin sai tulla mukaan ulos katselemaan raketteja😊 Muuten hän kyllä meni kohtuu tavalliseen aikaan nukkumaan, kun on vielä niin pieni.

Eka taustatiedoiksi: oltiin kyläilemässä, muut aikuisia ja enemmän klo 00.00 rakettien kannalla, taaperolle ei pinnistä missä pysyis turvallisesti eikä nuku luotettavasti itsekseen (tai siis oletettavasti herää alle puolessatunnissa etsimään mua) ja mäkin halusin nähdä meidän raketit, esikoinen toki ihan poltoksissaan raketeista. 🤣

Joten kompromissina päätettiin ampua raketit klo 23, molemmat lapset sai valvoa. 1v nukahti pihalla mun syliin keskenkaiken. 🫢🤣 Siitä sisälle tultua eskarilaiselle yöpukua, iltahommia ym ja sai vielä katsoa mökin ikkunasta vastarannan mökkien raketit klo 00.00 ennen sänkyynmenoa. 😅 Ei se yksi, tai muutamakaan, ilta vuodessa maata kaada, joten valvokoon mun puolesta kun on hyvä syy. 😊

Takaisin