Vastaa ketjuun

Mun mielestä saa kysyä. Minusta oli ihanaa kun töissä kysyvät että ootko sä raskaana ja sitten onnittelivat :happy:

Kerran taisin yhdeltä kaverilta kysyä et onko raskaana ja ei ollu, niin oon sen jälkeen ymmärtäny olla hiljaa siihen asti kunnes raskausmaha on varmasti jo näkyvissä. Jos on yhtään pyöreämmästä ihmisestä kyse, niin hän todennäköisesti ehtiipi itse kertoa raskaudesta ennenkuin minä siltä asiasta kysyn. Saatan mielessäni kyllä ajatella että näinköhän on perheenlisäystä tulossa :wink

Miehen puolen suvussa on ollut lapsettomuutta ja itselläni on kavereita joilla lapsettomuutta niin ymmärrän heidän kantansa täysin sinällään miksi eivät kyselyitä halua. Joillekkin ne saattaa olla niin henkilökohtaisia ja kipeitä asioita. Nämä tuntemani ihmiset ovat onnekseni itse kertoneet lapsettomuudestaan/hoidoistaan ja sitämyöten olemme pystyneet jakamaan asioita keskenämme. Suremaan ja iloitsemaan.

Toiset suuttuu kysymyksestä ja sanoo ettei kuulu sulle. toiset alkaa itkemään (ainakin sisäisesti) kysymyksestä ja kolmannet ilahtuu kysymyksestä :rolleyes:

Lataa…
Takaisin