Vastaa ketjuun

No ihan kokemuksesta, kaksi kertaa miettisin ennen kuin kysyisin, koska siinä on aina se vaara, että loukkaat toista tällä kysymyksellä. Ihan sama kuinka sujut itse olis itsensä kanssa, mutta koskaan ei voi tietää mitä toinen ajattelee tai kokee juuri sillä hetkellä.

Kerran meinasin möläyttää vanhalle opiskelu toverille, jota näin pitkästä aikaa ruokakaupalla "oikein paljon onnea" kun katsoin ihastuneena hänen pyöristynyttä vatsaa. Mutta voi luojan kiitos pidin suuni kiinni kun puhuimme minun lapsista ja hän avautui siinä, että hänkin on toivonut lasta jo pitkään, mutta ensin pitäisi olla se sopiva mies kenen kanssa hankkia :laughing021että olis hävettänyt jos oisin menny onnittelee..

Toinen kiva muisto on kun olin synnyttänyt mun esikoisen 3viikkoa sitten ja olin ensimmäistä kertaa kaupassa yksin. Kassalla myyjä sitten kovin iloisesti onnitteli "raskaudestani" ja kysyi leveästi hymyillen että millon mahtaa olla laskettuaika. Siinä hormoonihuuruissani tuo tuntui todella pöyristyttävältä ja töksäytin vaa takas et laskettuaika oli ja meni et nyt vauva tuhisee kotona isin kanssa.. Myyjä kovin pahoitteli asiaa, ei se siinä tilanteessa vaa lohduttanut kun itsekin koin hirveitä paineita kertyneistä raskauskiloista. Jälkeenpäin kyllä oon nauranut koko jutulle, voi myyjä parka laughing7

Takaisin