saako (30+) äiti shoppailla Cybershopissa, Emp:llä jne?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lulu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
L

Lulu

Vieras
vai onko pakko tyytyä HenkkaMaukkaan? tälläinen puolitosissaan tehty aloitus, joka sikisi siitä että hain Emp: paketin postista ja mukana ollut kaverini "eikö tuo ole joku teiniangsti-kauppa?" :laughing001

:grin Mun vaatteet on suurin osa EMP:ltä :grin No, mä oonkin vasta viime syksynä täyttäny 30 :wink Lapsillekin olen sieltä ostanut ja miehelle joka on kohta 35!

Mun puolesta saa shoppailla vaatteita ihan mistä tahtoo! :) oli se sitten merkkivaatteita suoraan tehtäänmyymälästä tai käytettyjä vaatteita kirpparilta. Ja ikähän on vaan numeroita :laughing002

No ei kuule missään nimessä kyllä kun 30 tulee mittariin pitäs siirtyä mummojen vaateosastolle ja mennä parturiin ottaa permis mahd pienillä rullilla :D :D
NO TOTTAKAI SAA OSTAA SITÄ MISTÄ TYKKÄÄ :)
Meillä mun mummo 70 v sano tädille kun täytti 30 että vois alkaa pukeutuun ku ikäisensä kuuluu eikä niinku teinitytöt :D täti on semmonen rock henkinen farkku tyyppi niin kuvitelkaa semmoselle kukkamekko ja permis sitte :D:D

Mä olen kohta 40 ja just tutkin nettipuodeista kelvollista miekkaa. Enkä mitään makkaratikkua vaan kunnon pitkämiekkaa. Samalla vilkuilen keskiaikaisia haarniskoja, kun semmoistakin tarvitsisin. Että joku cybershop tai EMP ei oo mikään isokaan juttu. Sitä paitsi, EMP:ltä tilasin muksulleni Motörheadin paidan. Jos joku alkais mulla avautumaan et moiset on jotain teinien juttuja ni muistuttaisin et siltä se voi kalkkiksista tuntua.

Mummuni 70v. käyttää nuorekkaita farkkuja (saattaa olla vähän blingblingiäkin) käyttää niittivyötä jne.
Hän on kyllä muutenkin nuorekas, ulkomailta (mm. amerikoista) vaattensa ostaa reissuiltaan. Hupsu mummu. Ja ne vaatteet näyttää hänen päällä hyvältä.

ei missään nimessä saa. kun nainen täyttää 30, tulee valtion viranomainen takavarikoimaan kaikki niittivyöt ja bändipaidat. tilalle saa tuulipuvun ja baskerin.

no ei, vaan vakavissaan.. miten se ikä liittyy pukeutumiseen? tarkoittavatko äidiksi tulo & ikääntyminen sitä, että pitää hukata persoonansa? :banghead:

ihmettelee kolmekympin ja neljänkympin välissä keikkuva tatuoitu, tukkansa lilaksi värjännyt naikkonen jolla muuten on päällä tällä hetkellä aivan ihana, Emp:n olkapäät paljastava tähtipaita :glasses9 ! ostan vaatteet sieltä mistä mieleisiä löydän, on se sitten Emp tai Anttila

Tää menee ehkä vähän topicin ohi, mut oon monesti kyllä ite miettinyt, et pitääkö sitä jossain vaihees siirtyä enemmän sinne tätilookiin, tai yleisesti ottaen aikuismaisempaan tyyliin...

Ite siis tämmönen vähän skedetyylinen ihminen, rakas harrastus ollut aikoinaan. Jotenkin tulee pähkäiltyä, et kärsiikö uskottavuuteni äitinä, kun vetelen tuolla sammareis ja flanelipaidas. Kun aika usein sitä näkee äidit työntelemäs vaunuja, ehkäpä just henkkamaukka kuteissa, harmaana massana ja auta armias, jos hippi äiti tulee rastoineen bussiin, mitä katseita sitä jaetaan... (näin esimerkkinä)

Anyways, ite kyllä ostelen vaatteeni ihan mistä sattuu... ehken cyberist, mut emp:stä toisinaan. Mut kyllä mä uskon, et tää mun tyyli muuttunee viim ku täytän 50, en osaa kuvitella yli 50-v naista sammareissa x) mut esim huoliteltu rokkityyli sopii useasti myös varttuneemmalle (50+), tää siis mun mielipide.

Itse ainakin aijon pitää tyylistäni kiinni vaikka äippäilyelämä alkaa. Ja muksulle sitte aikanaan kans oma prätkä rotsi.

Takaisin