Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuka uskaltaa kertoa olevansa masentunut? Mun yksinhuoltaja tuttavalta uhattiin ottaa toinen lapsista huostaan koska äiti oli/on masentunut ja EREHTYI OLEMAAN AVOIN JA HAKI APUA LASTENSUOJELU LTA. Mitään outoa ei perheessä ollut. Reippaat ja mukavat, hyvin kasvatetut lapset. Masentui kun mies löysi uuden 23-vuotiaan pimun itselleen kun tämä masentunut äiti (joka ei siis silloin ollut masentunut) synnytti heidän toisen lapsen. Mies ei suostu tapaamaan lapsiaan kun lapset eivät kuulema sovi heidän, siis hänen ja hänen uuden naisensa elämään. Otetaan huomioon että mies on varsin varakas 45-vuotias ja uusi rakas on 23, joten he eivät kuulema vielä ole perustamassa perhettä johon lapset kuuluisi... Ensin pitää matkustella ja nähdä maailmaa. Jeesus mitä PASKAA jos rumasti sanon. Tämä jätetty nainen oli tyylikäs ja kaunis 39-vuotias ja viimeisillään rakskaana, kun sai asiasta tietää. Nyt hyvä kun jaksaa suihkussa käydä. Autan minkä omalta perheeltäni ehdin häntä koti töissä ja olen lasten kanssa jotta saisi edes hetken hengähtää.
Masennus on nykyään valitettavan yleistä. Kysyttäessä että saako äiti olla masentunut niin vastaan että ei.
Mutta niitä masentuneita äitejä ja isiä löytyy varmasti ja paljon! Omastakin lähipiiristä niitä löytyy riittävästi.. parasta olisi että ihmiset jotka huomaavat itsessään masentumisen merkkejä puuttuisivat siihen omaan tilanteeseensa ajoissa. Ja hakisivat apua itselleen (ja perheelleen) ajoissa.
Mä jotenkin arvasin että mun tekstiä lainataan. Oon hoitoalalla töissä niin perspektiivi tähän masennus asiaan on aika laaja. Mielestäni?. Kirjotin vain aika suppean vastauksen joka sisälsi vain minun oman mielipiteeni asiasta.
Tottakai äidit voi olla masentuneita. Ei mullakaan aina huippupäiviä oo. Mutta onko se äidin masennus lapsen/perheen etu? Mä vaan toivon sitä et vaikka läheiset huomais auttaa ja ohjata äitiä/isiä tarvittavan avun piiriin ennenku tilanne ihan riistäytyy käsistä.
Mä jotenkin arvasin että mun tekstiä lainataan. Oon hoitoalalla töissä niin perspektiivi tähän masennus asiaan on aika laaja. Mielestäni?. Kirjotin vain aika suppean vastauksen joka sisälsi vain minun oman mielipiteeni asiasta.
Tottakai äidit voi olla masentuneita. Ei mullakaan aina huippupäiviä oo. Mutta onko se äidin masennus lapsen/perheen etu? Mä vaan toivon sitä et vaikka läheiset huomais auttaa ja ohjata äitiä/isiä tarvittavan avun piiriin ennenku tilanne ihan riistäytyy käsistä.