Saa koskea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emmy'
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Emmy'

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Oletteko huomanneet, että raskaana olevien vatsaa saa kuka vaan koskea pahemmin kyselemättä siitä vatsan kantajalta? Itseäni tämä koskettelu ei pahemmin häiritse, vaikka ehkä joskus menenkin siitä vähän hämilleni. Tuli mieleeni, että miltähän mahtaa tuntua raskaana olevista naisista, jotka eivät todellakaan halua, että kukaan koskee heihin? Eihän nämä koskettelijat mitään pahaa halua, mutta puolituttujen hyväilyt saattavat ahdistaa jota kuta, vai ahdistaako? Mitä mieltä olette?

Itseä lähinnä ahdistaa, kun maha ei näy tai tunnu vielä, vaan on piilossa omien läskien alla. On aika epäkivaa kun tutut silittelevät sitten minun mahamakkaroitani ja selittävät että "Siellä se vauva on, tuitui." Tekisi siihen mieli aina vaan todeta, että ei, se on läskiä, ei vauvaa, kokeile kuukauden päästä uudelleen. 

Sitten kun masu on kunnolla näkyvillä, niin tutut saavat minun puolestani lääppiä niin paljon kuin mielensä tekee, puolitututkin saavat kokeilla mahaa. Tosin kohteliastahan olisi lupaa pyytää ja koska olen ilkeä täti, sanon kyllä heti, jos minua alkaa risomaan masun silittely. :D  

Mua ahdisti äärettömästi luvattomat lääppijät. Jos haluaa koskea, saa olla häpyä edes luvan kysymiseen! Ihan samat säännöt kropan kanssa mulla on raskaana kuin ei-raskaanakin. Toki läheiset ihmiset saavat normaalistikin tulla lähemmäs "omaa tilaa".

Toisaalta raskausaikana olin kyllä aika herkkä mahan suhteen, kun pelkäsin muutenkin raskauden puolesta. Että olin aika suojeleva mahaa kohtaan :D

Joo! Olen nyt viikolla 16 ja maha on alkanut jo pikkuhiljaa pyöristymään. Jo aikaisemmin kaverini yritti väkisin kokeilla mahaani ja eipä paljon kieltävät vastaukset auttanu! Olen tähän mennessä onnistunut väistämään melkeinpä kaikki kokeilevat kädet mutta en tiiä kuinka kauan tässä ollaan niin vikkeliä. Ei vaan voi tajuta että mikä ihme pakkomielle on tulla väkisin kokeilemaan toisen mahaa. Eräs puolituttukin, joka oli jostain saanut kuulla tuli ihan pokkana silittelemään mahaani, kun olin pitkästä aikaa päässyt baariin tanssimaan. Sillon kyllä meinas kilahtaa, kun joku jota en edes oikeastaan tunne tulee lässyttämään siihen tuhannen tuitereissa jotain.

Tiedän, että alussa mainitsemani kaveri tulee jatkossakin yrittämään kokeilla mahaani ja pelkään oikeasti sitä kaunista päivää kun satun oikeasti kilahtamaan, kun hän ei sanomalla ymmärrä. En haluaisi kuitenkaan aiheuttaa kenellekkään pahaa mieltä, kun tunnetusti kun kilahdan, suusta myös pääsee sellaista tekstiä, jota ei kellekkään kaverille haluaisi sanoa. 

Tämä on juuri se asia, joka minua kovasti inhottaa. Käsittääkseni raskaana oleva ihminen ei ole kaikkien yhteistä omaisuutta! Vaikka monet niin luulevatkin ja kovasti koittavat lääppiä lupaa kysymättäkin. Mua se ärsyttää.
Olen normaalistikin sellainen "välimatkan ihminen", inhottaa jos joku tulee kylkeen kiinni kertomaan jotain asiaa...miksei sitä samaa asiaa voi kertoa vaikka kyynärän mitan päästä? Yleensä joudunkin ottamaan huomaamattoman taka-askeleen jos joku on liian lähellä. :)

Tai jos kaupan kassajonossa joku puolituttu tulee kyselemään miten raskaus on sujunut, onko ollut pahoinvointia, miten paljon on tullut kiloja lisää, yms. sellaista joka ei muille kuulu. Varsinkaan lähes tuntemattomille ihmisille! Vaikka olenkin onnellinen tuleva äiti ja todella ylpeänä kasvavaa masuani kannan niin rajansa kaikella.
Ehkä oon vähän sulkeutunut ihminen, mutten haluaisi kertoa elämästäni kaikille vastaantulijoille. :)

Muakin ärsyttää kaiken maailman tuntemattomat lääppijät. Jos on munaa kysyä lupa, niin varmaan annan koskea, mut inhottaa kun joku puolituttu, liki tuntematon, tulee siihen hipelöimään ja kyselemään henkilökohtasia kysymyksiä. Ei mun närästykset ja iskiakset niille kuulu. Kaverit ja perhe saa koskea masua niin pajon kuin lystää. Ne saa muutenkin tulla lähelle ni saa ne sitä masuakin sitte halailla. Mut oon huomannu et kaverit on yleensä herkemmin silti kysymässä lupaa vaikka luvattakin saisi.

Takaisin