Sähköhammasharja (loiste) epäilen nyt

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Hei! Sorruin mainonnan uhriksi, kun sain lahjakortin Loiste kauppaan ja maksoin sähköhammasharjasta onneksi vain 40e. Oonko nyt tehnyt ihan tyhmästi ja onko kyseessä huijari firma? Tietääkö kukaan? 😕
 
Ainakin mitä oon kuullut niin Loisteen nimissä on soiteltu jotakin huijauspuheluita. Googlettamalla tästä ilmeisesti löytyi Facebook sivusto, jossa oli asiasta puhetta.
 
Ainakin mitä oon kuullut niin Loisteen nimissä on soiteltu jotakin huijauspuheluita. Googlettamalla tästä ilmeisesti löytyi Facebook sivusto, jossa oli asiasta puhetta.
Mä sain siis alekoodin niiden omalle nettisivulle. En suostunut puhelimen kautta ostamaan juurikin huijauspelon vuoksi ja alekoodi toimi heidän virallisilla nettisivuillaan…

Eli itse loiste firma ei ole huijaus vaikka huijauspuheluita löytyy?
T. Aivan paniikissa
 
Mä sain siis alekoodin niiden omalle nettisivulle. En suostunut puhelimen kautta ostamaan juurikin huijauspelon vuoksi ja alekoodi toimi heidän virallisilla nettisivuillaan…

Eli itse loiste firma ei ole huijaus vaikka huijauspuheluita löytyy?
T. Aivan paniikissa
Näin oon ymmärtänyt että itse tuote ja yritys on oikea ja olemassa ja sitten on erikseen ne huijaussoitot.
 
Kaikenlaiset ”alennuskoodit” ovat yleensä puutaheinää. Toki tuo yritys on ilmeisesti oikeastikin olemassa.
En kyllä äkkiseltään tiedä ketään, joka käyttäisi niiden tuotteita.
 
Hei vaan kaikki! Lähetin harjani takaisin kun epäilin niin kovin. Palautus oli helppoa ja asiakaspalvelu todella lämmintä ja ystävällistä, eli firma on olemassa ja ihan järkevä putiikki, totesin sit lopulta että haluan vaan erillaiset harjan. 😃
 
Takaisin
Top