SÄRKÄNNIEMEEN?

M

Mira85

Vieras
Nyt ois hirvee hinku päästä Särkänniemeen, mutta tuli ajatus mieleen että onkohan ne laitteet ihan hyväksi raskaana oleville.. onko kellään kokemusta/ite käyny huvittelemassa raskaana ollessaan? Minähän tosin vasta viikoilla 6+1. Yritin huvipuiston sivuilta käydä lukemassa, mutta sielläpä ei moista infoa ollut, että onko esim. tiettyjä laitteita, jotka ei sovellu.
 
minusta siellä on laitteissa teksti että ei suositella raskaana oleville, ainakin osassa.
 
kyllähän veikkaan, että johonkin kevyeen laitteeseen kuten maailmanpyörään voisit mennä. Itse en menisi sellaisiin, jossa kieputaan yms. Varmasti syystäkin laitettu ne turvaselosteet. Maailmapyörä olisi aivan ihana! Mutta toivottavasti löytyy sinullekin joku laite sieltä jos päätät mennä [:)]
 
Särkänniemessä lukee mihin laitteisiin ei suositella raskaana olevan menevän ja ne laitteet ovat sellaisia, joissa turvakaari tai itse laitteen rakenne painaa vatsaa jollakin tavalla. Esim. se laite, jossa matkustetaan mahallaan kuuluu niihin, joita ei suositella. Eipä tuo raskaus muuten millään tavalla esteenä ole jos vaan oma pää kestää ;)
 
itsekkin olen pohtinut tätä ja olen päättänyt että kesällä sinne menen! [:)] täytyy jättää vaan kaikki hurjimmat laitteet väliin ja käytävä vain niissä "nössöissä" [:D]
 
Mä olin ihan alkuraskaudessa ehkä juurikin viikoilla 6 särkänniemessä ja ihan kaikkiin laitteisiin menin. Jos jo pian olet menossa niin kyllä voit mun mielestä ihan kaikkiin. Ehkä suurin syy on siinä juuri se mitä tuossa ylempänä joku jo mainitsi. Eli jotkut laitteet voivat painaa vatsaa... Mutta en usko, että siitä mitään haittaa on jos mahakaan ei ole vielä kasvanut. 
 
^osassa voi tietenkin olla myös se tärinä ja rynkytys. Eli ei se pelkkä mahan painaminen. Mutta onhan siinä se kohta että laitteen nykäistessä turvakaari voi iskeytyä mahaan aika reippaastikin. Eli jos tuntuu hyvältä ajatukselta että joku löisi nyt voimalla mahaan, niin... Omalla vastuullahan sinne laitteeseen saa mennä.
 
Kiitos paljon vastauksista![:)]
Särkässä on nyt käyty ja kaikki hyvin![:D] Aikalailla oman järjen mukaan siä laitteissa menin, mut huomasin ettei näköjää oma pääkä kestä iha niinku ennen[&o] monessa laitteessa siä näytti kehotus olevan, ettei suositella. Vältin laitteita, joissa turvakaaret jotenki paino mahaa tms. Mut muuten kyllä menin aika vapaasti!
 
Takaisin
Top