Rv10, mutta ultrassa viikkoja 6

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aaaaa----------x
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

Aaaaa----------x

Vieras
Hei!

Edellisten menkkojen mukana laskettuna tänään olisi pitänyt olla viikkoja tasan 10, raskaustestissä oli haalea plussa jo tammikuun lopulla. Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti, mutta ultrassa sikiö oli aivan liian pieni noihin viikkoihin nähden. Kuulemma vastasi noin 6 viikkoa eikä pystynyt vielä löytämään sykettä Uusi aika varattiin kahden viikon päähän ja nyt itku kurkussa mietin, onko mennyt ennen aikojaan kesken ja jäänyt vain sinne sisälle. Tippakaan verta ei ole tullut tänä aikana, mutta ei kyllä juuri mitään muitakaan oireita. Toinen raskaus nyt kyseessä.

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavia kokemuksia? Voiko keskenmeno tulla ilman mitään oireita vai voiko olla vain niin hitaasti kehittynyt?

Keskenmeno voi hyvin tulla täysin ilman oireita. Minulla ultrassa viikolla 12 havaittiin, että sikiön kehitys oli loppunut jo viikolla 6, eli yli kuukauden olin kantanut kuollutta sikiötä. Koska kohtu ei tyhjentynyt itsestään, piti kohtu tyhjentää lääkkeillä.

Voimia. :Heartred

Täällä samanlainen kokemus. Rv 11+1 todettiin, että sikiön kehitys oli pysähtynyt viikoilla 7-8. Mitään oireita keskenmenosta ei ollut. Istukka oli kiinni ja piti kai yllä jotain hcg-tasoa, koska mulla oli jotain raskausoireita keskenmenosta huolimatta. Verenvuotoa ei ollut yhtään ja se saatiin lopulta lääkkeillä aikaiseksi. Voimia <3

Takaisin