Rv 5+4 ultrassa ei mitään..

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja epätoivoinen odottaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
E

epätoivoinen odottaja

Vieras
Moikka! Yksi km takana ja viikonloppuna tuli kerran verta pyyhittäessä, halusin käydä ultrassa ja oli ehkä virhe, sillä siellä ei näkynyt mitään muuta kuin paksuuntunut limakalvo.. gynen loppu puheet oli todella masentavaa kuunneltavaa, joko keskenmenoa tai kohdunulkoinen tai tuulimuna. Tein tänään sit vielä digitestin päiväpissasta ja tulos oli 2-3. Olen aivan paniikissa, että enkö olekaan raskaana ja kun tuntuu et moni muu saa näillä viikoilla jo vaikka ja mitä näkyviin :( mulla on kuukautiskipumaista jomottelua joka päivä, ei koske niin että haittaisi elämää, nännit on arat ja röyhtäyttää. Jäi vaan jotenkin huonomaku käynnistä ja pelkään et taas tämä menee kesken tai sitä ei ole ollutkaan..
 
Moikka! Yksi km takana ja viikonloppuna tuli kerran verta pyyhittäessä, halusin käydä ultrassa ja oli ehkä virhe, sillä siellä ei näkynyt mitään muuta kuin paksuuntunut limakalvo.. gynen loppu puheet oli todella masentavaa kuunneltavaa, joko keskenmenoa tai kohdunulkoinen tai tuulimuna. Tein tänään sit vielä digitestin päiväpissasta ja tulos oli 2-3. Olen aivan paniikissa, että enkö olekaan raskaana ja kun tuntuu et moni muu saa näillä viikoilla jo vaikka ja mitä näkyviin :( mulla on kuukautiskipumaista jomottelua joka päivä, ei koske niin että haittaisi elämää, nännit on arat ja röyhtäyttää. Jäi vaan jotenkin huonomaku käynnistä ja pelkään et taas tämä menee kesken tai sitä ei ole ollutkaan..
Voi, ei! Ompas sinulla nyt hankala tilanne. Varmaan gyne on vain tahtonut kertoa rehellisesti noista mahdollisista syistä positiivisen testin ja ultranäkymän ristiriitaisuuksia vuoksi, eikä varmasti ole tahtonut sinua ainakaan masentaa.
Mahdollinen kohdun ulkoinen raskaus vaatii lähes aina kajoavaa apua, joka varmasti sinua ihan aiheesta nyt pelottaa.
Toivottavasti sovit hänen kanssaan jatkosta tai sait lähetteen asiaan lisäselvyyden saamiseksi.
Tsemppiä ja voimia!
 
Voi, ei! Ompas sinulla nyt hankala tilanne. Varmaan gyne on vain tahtonut kertoa rehellisesti noista mahdollisista syistä positiivisen testin ja ultranäkymän ristiriitaisuuksia vuoksi, eikä varmasti ole tahtonut sinua ainakaan masentaa.
Mahdollinen kohdun ulkoinen raskaus vaatii lähes aina kajoavaa apua, joka varmasti sinua ihan aiheesta nyt pelottaa.
Toivottavasti sovit hänen kanssaan jatkosta tai sait lähetteen asiaan lisäselvyyden saamiseksi.
Tsemppiä ja voimia!
Mulla on neuvolan kautta varattu vu parin viikon päähän ja jos ei tule kovia kipuja eikä vuotoa niin voi sinneasti odotella..
 
Kurja kun ultrassa tuli noin kylmiä uutisia. 😞 En tiedä, minkä verran noilla viikoilla pitäisi näkyä. Eli olisiko mahdollista, että on vaan niin pieni ettei löytynyt? Kaksi viikkoa tuntuu varmasti pitkältä ajalta odottaa tuon ultran jälkeen. Voimia! ❤️
 
Kurja kun ultrassa tuli noin kylmiä uutisia. 😞 En tiedä, minkä verran noilla viikoilla pitäisi näkyä. Eli olisiko mahdollista, että on vaan niin pieni ettei löytynyt? Kaksi viikkoa tuntuu varmasti pitkältä ajalta odottaa tuon ultran jälkeen. Voimia! ❤️
Mitä olen nyt lukenut niin joillain näkyy vain raskauspussi ja joillain vain paksu limakalvo. Joten 50/50 tilanne. Mulla itselläni on pitkä kierto luonnostaan et menkat yleensä alkaa kp34 ja nyt olisi kp41 että voisin veikata, että liian pieni vielä 🥺 ainakin toivon parasta 🤞🏻
 
Itse kävin olikohan 5+9 ja silloinkaan ei paljoa näkynyt. Osasikohan vain sanoa että oikeassa paikassa on mutta ei oikein muuta🤷‍♀️
Okei, eli kaikilla ei näy selkeästi heti. Ei olisi pitänyt käydä kun toi enemmän vain huolta. Mutta onneksi testit on koko ajan positiivista näyttänyt ☺️
 
Minulla on vähän sama tilanne, mutta kävin ultrassa viikolla 4+6. Tänään siis 5+0. Jouduin käymään, kun pari päivää tuli ensin tosi vähän laimeaa verta, ja sen jälkeen vähän rusehtavan valkovuodon näköistä vuotoa. Tuli myös super pieniä ruskeita hyytymiä, jotka oli vaivalloisesti silmin havaittavissa pyyhittäessä.

Gyne ei löytänyt mitään merkkejä raskaudesta. Tein viime viikolla kaksi haamua ja tänään vahvemman plussan.

Onko kellään kokemuksia, onko normaalia, että 4+6 ultrassa ei näy vielä yhtikäs mitään, ei edes pussia? Gyne sanoi että täysin normaalia, mutta vähän ihmetteli kuitenkin samalla, ettei yhtikäs mitään näkynyt.

Kiitollinen vastauksista jos jollain on kokemusta. Aika paljon jännittää kun keskenmeno taustalla.
 
Takaisin
Top