Rv 17+4 liikkeistä ei tietookaan.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pirkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pirkku

Oman äänensä löytänyt
Elikkäs ensimmäinen tulossa ja tänään rv 17+4 eikä liikkeistä oo tietookaan. En tunne siis mitään. Onko aihetta huoleen? Missävaiheessa muilla alkanu tuntumaan ekaa ootellessa?

Liikkeet riippuu siitäkin missä istukka sijaitsee. Jotkut tuntevat todella aikaisin liikkeet ja toiset sitten myöhemmin. Mainitse asiasta kumminkin neuvolassa seuraavalla käynnillä. :)

Mulla tuntui joskus rv 20 vasta, joten ei syytä huoleen. Sittenkin ne tuntuivat välillä melko satunnaisesti, kun istukka oli edessä ja selkään päin potkut eivät tunnu. Muutenkin mulla oli vatsassa vissiin aika heikko tuntoaisti, kun näin ne potkut ensin, mutta en tuntenut. :grin Mut kyllähän se silloin itseänikin huoletti, kun kotidopplerin tilaisin just joskus rv 17.

En huolestuisi minäkään. Ensiodottajalle on ihan normaalia, ettei liikkeet vielä tunnu. Itse tunsin esikoisesta muistaakseni 19+ viikoilla liikkeet. Kahdesta seuraavasta sitten joskus 15-16 viikoilla kun tiesi mitä tuntemuksia kuulostella. Kyllä pieni ehtii vielä touhuta masussa :)

Takaisin