Valkokulta Oman äänensä löytänyt 13 marras 2024 #61 En ole maistanut, mutta varmaan olisi hyvää esim. leivän välissä. Jauhelihakastike ja spagetti?
kaneli87 Kommentoinnin ninja Kesäkuiset 2025 15 marras 2024 #62 Kyllä varmaan menisi alas, tosin tällä hetkellä on taas perinteinen fiilis, että tuntuu, että mikään ei mene alas. Miten menis mun vakio aamupalahimo tällä hetkellä: Paahtoleipä, levite ja gotlerviipaleet
Kyllä varmaan menisi alas, tosin tällä hetkellä on taas perinteinen fiilis, että tuntuu, että mikään ei mene alas. Miten menis mun vakio aamupalahimo tällä hetkellä: Paahtoleipä, levite ja gotlerviipaleet
C Campsuli Satasella mukana keskusteluissa Kesäkuiset 2025 13 joulu 2024 #63 kaneli87 sanoi: Kyllä varmaan menisi alas, tosin tällä hetkellä on taas perinteinen fiilis, että tuntuu, että mikään ei mene alas. Miten menis mun vakio aamupalahimo tällä hetkellä: Paahtoleipä, levite ja gotlerviipaleet Click to expand... En ole gotlerinystävä yhtään. Mulla hirveenä himona nyt ihan vaan tomaattikeitto, sitä menisi vaikka joka päivä.
kaneli87 sanoi: Kyllä varmaan menisi alas, tosin tällä hetkellä on taas perinteinen fiilis, että tuntuu, että mikään ei mene alas. Miten menis mun vakio aamupalahimo tällä hetkellä: Paahtoleipä, levite ja gotlerviipaleet Click to expand... En ole gotlerinystävä yhtään. Mulla hirveenä himona nyt ihan vaan tomaattikeitto, sitä menisi vaikka joka päivä.
C Carnation Vauhtiin päässyt keskustelija 14 joulu 2024 #64 Campsuli sanoi: En ole gotlerinystävä yhtään. Mulla hirveenä himona nyt ihan vaan tomaattikeitto, sitä menisi vaikka joka päivä. Click to expand... Tomaattikeitto hitti! Mun himona ollut ohuen ohut ruisleipä
Campsuli sanoi: En ole gotlerinystävä yhtään. Mulla hirveenä himona nyt ihan vaan tomaattikeitto, sitä menisi vaikka joka päivä. Click to expand... Tomaattikeitto hitti! Mun himona ollut ohuen ohut ruisleipä
Susan Satasella mukana keskusteluissa Kesäkuiset 2025 31 joulu 2024 #65 Ruisleipä huti, maistuu kyllä, mut aiheittaa jäätävät ilmavaivat Itelle uppoaa kaurapuuro + mustikat, mites seuraavalle?
Ruisleipä huti, maistuu kyllä, mut aiheittaa jäätävät ilmavaivat Itelle uppoaa kaurapuuro + mustikat, mites seuraavalle?
K Kesämama Oman äänensä löytänyt Kesäkuiset 2025 Torstaina klo: 12:08 #66 Joo uppoaa! Ihan lemppariaamupala. Mites hernekeitto?