Ruskea vuoto rv 8-9

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
Eli onko muilla kokemuksia?
Mulla nyt parin päivän ajan ollut ruskeaa vuotoa, tullut siteeseen asti, ei kipuja. Limaa tuli eilen illalla vähän. Muutenkaan tässä raskaudessa ei oireita ole juurikaan ollut, ei pahoinvointia tms.. Voisiko olla keskenmeno? VAi jokin tulehdus? Kokemuksia jollain?
Ylihuomenna vasta neuvola jolloin saan selvyyden tilanteeseen mutta arvaatte varmaan ettei paljoa tule nukuttua kun asiaa miettii. :/

Moi Heini90, mä olen todella tylsä, mutta kerron oman kokemuksen...Keskemenoni alkoi ruskealla vuodolla useita päiviä, aluksi ilman mitään kipuja myöhemmin tuli myös kipu rv 8. Tämä tapahtui ennen esikoista.Tonen keskenmoni alkoi kirkkaalla verisellä vuodolla ilma kipuja ennen tätä toista raskauttani. MUTTA eihän sinun asiat tarvitse olla kuitenkaan näin.

Taidat saada selvyyden tähän ainoastaan vain menemällä yksityiselle ultraan tai jos neuvolassasi on ultralaite ja odottaa siihen asti. Tsemppiä! Tulehan kertomaan mikä on tilanne kun se selviää.

Minulla tuli noin rv 7 ruskeaa vuotoa, mutta pikkunen pysyi matkassa. Tosin monet sanoo, että noissa tapauksissa saattaa olla kyse esim toisen kaksosen varhaisesta keskenmenosta...

Kiitos vastauksista mutta minulla kuitenkin eilen vuoto kirkastui ja mahakivut alkoivat.. Keskenhän se meni.

Voi itku emoticon ! Ikävä kyllä kun niille ei mitään voi jos näin käy, kun tiedätkin. Uutta matoa vain koukkuun kun siltä tuntuu emoticon !

Takaisin