Ruskea tuhruvuoto pp8

Kyfi1631260

Vasta-alkaja
Hei,

kirjoitan, kun olen ihan murheen murtama - tänään pp8 tuoresiirrosta ja pyyhittäessä ruskeaa tuhrua. Tämä on ensimmäinen IVF, eikä syytä lapsettomuudelle ole löytynyt. 🥹

Onko kellään kokemusta, että raskaustesti olisi vielä näyttäytynyt plussana tuhruvuodosta huolimatta vai oliko tämä tässä?

Kiitos jos joku vastaa❤️

On kokemusta siitä, että on tullut ruskeaa tuhrua jolloin olin raskaana ja lapsen sain. Toisaalta vähän myöhemmin kierrossa tullut ruskea tuhru on aina tarkoittanut negatiivista tulosta.

Omalla kohdalla tiputteluvuoto IVF tuoresiirron jälkeen alkoi pp9 ja negatiivinen oli tulos. Tuon aikaisen tiputtelun vuoksi sain vahvemman keltarauhastuen seuraavaan alkionsiirtoon (PAS) eikä tiputtelua enää siinä tullut.
Toki joillain voi tulla kiinnittymisvuotoa!
Onko vuoto jatkunut?

Mulla on kolmesti tullut veristä vuotoa alkaen muutaman päivän sisällä annetusta raskaustestipäivästä. Kaksi näistä keskenmenoja. Eka oli aikalailla kuin normaalit kuukautiset mutta kivuliaammat, toisesta vuotoa kesti kolme viikkoa.
Kolmannella kerralla vuoto kesti 10 päivää ja vuodon määrä oli ihan kuukautisiin verrattavissa, mutta tästä syntyi terve lapsi.

Takaisin