Rusehtavaa vuotoa..?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TEW86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TEW86

Silmät suurina ihmettelijä
Tätä aihetta varmasti on täällä ollutkin, mutta en näin äkkiseltään löytänyt..
Eli olen nyt lukenut netistä vaikka minkälaista tietoa tuosta rusehtavasta vuodosta ja toivoisin kovasti kaiken olevan kuitenkin hyvin!
Minulla noita viikkoja on vasta 6+6 ja toissapäivänä alkoi sellanen todella niukka rusehtava "vuoto". Mulla ei tuon ns.vuotamisen yhteydessa ole mitään kipuja ollut.
Onko täällä muita, joilla ollut myös tälläista?
Tuntuu, ettei osaa olla ajattelematta asiaa ja pelkää koko ajan, että jotain on vinossa..(ollaan yritetty lasta lähes 2 vuotta ja nyt sitten viimein tärppäsi).
Onneks huomenna on jo varhais ultra, että eiköhän siinä jotain varmaan selkene..toivottavasti ainakin =)

Mulla oli suurin piirtein samoilla viikoilla, kuin mitä sinä nyt olet, niin eka veristä vuotoa ja sitten rusehtavaa vuotoa, joka jatkui viikon. Ultrassa oli ainakin kaikki ihan ok ja pienen pieni ihmisen alku siellä kovasti potki ja heilui... [:)]

Toivotaan parasta..jos huomenna jonkinlaista mielenrauhaa sais =)
TuuliEnkeli: miä kävin kattoo sähköpostin, mutta ei sinne mitään ollu tullu[8|]
Jos haluat ni pistä vaikka uudelleen tulemaan jos sit eksyis vaikka perille asti [:)]

No nyt on käyty ultrassa tsekkaamassa tilanne ja tällä hetkellä kaikki näyttäis olevan hyvin.[:)]  Pikkasen mentii taaksepäin elikkä tällä hetkellä viikkoja olis sit tasan 6.
Sykekkin näkyi, joskin aika heikkona, mutta näkyipä kuitenkin =)

Jos yhtään lohduttaa niin mulla oli tollasta kans. Muistaakseni oli joskus rv 7 ja 9 välisenä aikana ja olin aivan varma et kesken meni, jälleen... Kaikki onneks mennyt kuitenkin hyvin.
Mielenrauhaa ja kaikkea hyvää sun raskauteen!

Takaisin