Haluaisin kuulla teidän ruokaostoksistanne, koskien mm. mitä kaikkia ruokatarvikkeita yleensä ostatte kaupasta ja mihin asioihin te kiinnitätte huomiota? Ja paljonko sinulla menee kuukaudessa rahaa ruokaostoksiin ja kuinka monta ihmistä taloudessa asuu? :)
Minä itse käyn kaupassa n. 3 kertaa viikossa ja ruokaostoksiin menee n.500-550 euroa kk:ssa. Meidän perheeseen kuuluu minun lisäksi aviomieheni, 2-vuotias tytär ja 5 kk ikäinen vauva ,joka ei kyllä vielä syö muutakuin äidimaitoa.
Itse kiinnitän huomiota ruokaostoksia tehdessä siihen, että ruoka-aineet tulisivat mielellään Suomesta tai Pohjoismaista. Itse olen tällä hetkellä maidottomalla ruokavaliolla, joka varmasti on vaikuttanut meidän ruokaostoksiin sen suhteen, että rahaa kuuluu enemmän, sillä maidottomat tuotteet on kalliimpia kuin maidolliset.
Minä itse käyn kaupassa n. 3 kertaa viikossa ja ruokaostoksiin menee n.500-550 euroa kk:ssa. Meidän perheeseen kuuluu minun lisäksi aviomieheni, 2-vuotias tytär ja 5 kk ikäinen vauva ,joka ei kyllä vielä syö muutakuin äidimaitoa.
Muokattu viimeksi: