Ruokakassi palvelut

memmi

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa, onko kukaan kokeillut ruokakassi palveluita? Itse lueskelin Sannan ruokakassista ja mietin onko siinä todella järkeä?

Houkuttelisi ajatus valmiista reseptistä, tykkään kokeilla uusia ruokalajeja :) Mutta minusta ruokakaupassa on ihan kiva käydä. Riittääkö ruuat tosiaan kun miehelle täytyy saada aina seuraavalle päivällä työeväätkin mukaan.
Meitä on kaksi aikuista ja vajaa 2v lapsi, ruokaa menee silti enemmän kuin uskoisi :D hah!

Kokemuksia siis kyseisistä palveluista etsiskelen :wink Googlettamalla löysin vain blogi kirjoituksia.
 
siis tarkoitatko millaista ruokakassipalvelua?

Itse käytän prisman foodie palvelua pääsääntöisesti. aina ei vain ole aikaa käydä kaupassa ja infektiokaranteenien olessa päällä melkein pakollista..
Se ainakin toimii niin että sinne klikkaillaan kaikkea mitä haluat ostaa ja sitten noudat tai tilaat kuljetuksen kotiin :) Helppoa ja kätevää. Voi maksaa ennakkoon tai vasta paikanpäällä.
 
Kaverini on pääkaupunkiseudulla noita vastaavia paljonkin ostanut ja tykännyt. Heillä lähikaupassa iltaisin saa -30% tuotteet -60% hinnalla ja silloin nuo valmiit ruokakassitkin ovat jo hyvin edullisia. Yhden hengen taloudessa jää ruokaa myös seuraavaan päivään, mutta ehkä perheellä en laskisi sen varaan. :) Itse en ole vielä kokeillut muita kuin meidän ruokakaupan tarjoamia reseptejä. Kiinnostaisi kyllä joskus kokeilla. :)
 
Heippa, tarkoita sellaista palvelua missä maksan esim 80e /viikko. Ja minulle tuodaan joka viikko kassi jossa on viikon ruoka tarvikket ja reseptit valmiiksi mietittynä. Minun ei siis tarvitse miettiä mitä syödään vaan reseptit ja tarvikkeet tuodaan valmiina.
 
Aah.. luulin, että tässä tarkoitetaan niitä sellaisia kaupassa valmiiksi koottuja aterioita, joiden raaka-aineet ja reseptit saa ostettua kerralla yhdessä kassissa.. :D Anteeksi ymmärtämättömyyteni!

Mutta hei, kertokaa lisää! En ole tuollaisesta palvelusta kuullutkaan. :)
 
Takaisin
Top