Ruokahimot ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dinsku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dinsku

Jostain jotain jo tietävä

Kyselenpä tämmöistä, että nyt kun surimmalla osalla on pahoinvointi kadonnut ja ruoka alkaa pysyyn sisällä niin onko herännyt jotain tiettyjä himoja jotain tiettyä ruokaa kohti? :)

Itselläni ei sit mikään erityinen maistu vieläkään. Nälkä kyl on koko ajan, mutta kun kauppaan menen, niin kiertelen hyllyjä mykiöt himmeenä pystymättä tekemään päätöksiä, että mikä tänään maistuis :) Mieheni on jo ihan rikki meidän kauppareissuihin :D

Mehujäät on kova sana täällä :) Mitään ihmeellisyyksiä ei oo tullu, mutta kaikki raaka tuntuu maistuvan hyvin esimerkiks kukka- ja parsakaali ja raaka porkkana. Ruokaa ei kauhiasti tee mieli, mutta kun sitä jaksaa tehä niin tosi liha painotteista ja suolasta. Kun syö niin tuntuu et ihan mittättömästä määrästä on ihan ähky täys.

vähän millon mitäkin kummallisuuksia, yhtenä päivänä piti saada kääretorttu, toisena hapankorppua :D mut jäätelö, mansikat ja väkevät salmiakit on pysyny jo vähän enemmän aikaa.. niin ja kiivit  :) porkkanoita tekee kovasti mieli, mut oon saanu muutaman kerran porkkanoista ruokamyrkytyksen niin en uskalla ostaa enneku jostain torilta varmasti tuoreita =)

Mä mussutin noita kiivejä kans ihan sikana mut nyt ei uppoo enää ollenkaan. Mulla normaalisti ruoka-aine allergiat rajottaa tota syömistä aika urakalla mut ne on mystisesti kadonnu ku on raskaana. Normaali oloissa en ole pystynyt syömään tuoreena mitään hedelmiä tai raakoja juureksia, niistä on tullut eri asteisia anafylaktisia oireita, pahimmillaan hengitystiet täysin umpeen. Nyt pystyy syömään hedelmiä ja otan tästä ilosta kaiken irti :)

Mullekin tuli eilen sit eka ruokahäiriö :D Kiskoin ihan tohkeissani suolakurkkua, jäätelöä ja kaalikääryleitä emoticon

Hyvälle maistui ;)

Tomaattiin  on hirveä himo kokoajan! =D Sitten myös turkinpippurit,suklaa,NÄKKILEIPÄ(saattaa mennä kymmenenkin näkkileipää päivässä),jäätelö.... ei mitään kamalan  erikoista ruokahimoa ole ainakaan vielä tullut.. :)

Itellä ei ole varsinaista "himoa" mihinkään tiettyyn...
Kauheasti vaan imelää ja makeaa pitäis saada :D

Ei siinä, oon kuullu että jos on makean perään nii sillo ois tyttö tulossa...
(aika hyvin kun tyttölupauksen antoivat perjantain rakenneultrassa) :)

Ei oo kyllä mitään "epänormaaleja" himoja. Kaikki on sellasia, mitä tekis mieli välillä ilman raskauttakin :)

Mulla myöskin himot vaihtelee lähes päivittäin. Eilen teki aivan jumalattomasti mieli hernekeittoa ja sinappia, tänään puolestaan mansikoita. :) Eli ihan normi ruokia kuitenkin.

Ystäväni puolestaan joka on suunnilleen samoilla viikoilla raskaana vetää paketin pinaattilettuja päivässä voisilmällä.

Takaisin