Ruokahaluttomuus?

ErakkoRusakko

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kesäkuiset 2023
Hei, vähän ehkä vakavampaa ketjua tässä aloittelen.

Onko kenelläkään muulla kadonnut ruokahalu melkein tyystin raskauden myötä? Onko vinkkejä ruokahalun houkutteluun takaisin? Onko välipalavinkkejä?

Ensimmäiset muutama viikko menivät ihan hyvin, mutta kun öklötys ja närästys alkoivat, niin ei enää huvittanut syödä. Mikä tähän voisi auttaa? Kohtalotovereita?
 
Samaa vaivaa täälläkin, tosin nyt tuntuu 12. raskausviikkoa lähestyessä että alkaa vähän helpottaa. Mulla isoin ongelma on ollut se, että ei vaan tippaakaan huvita tehdä ruokaa koska omat kokkaukset ällöttää, mutta oon kyllä saanut puolison tekemät safkat hyvin alas (vaikka en oo ehkä ihan täysillä pystynyt niistä nauttimaan :D).

Mä tilasin kotiin jonkun 24-packin ns. terveellisiä välipalapatukoita (taateli-cashew), mistä on aina helppo nappaa yks mukaan, jos vaikka iskee yhtäkkiä nälkä jossain eikä kauppaa satu olemaan lähettyvillä. Se paha olo mikä nälän myötä tulee on pahinta. Sit ku ollaan siinä pisteessä, niin kaikki etoo vaikka pitäis saada syötyä. Oon syönyt paljon raakoja porkkanoita (niitä kun saa järsiä hetken, niin tulee helposti kylläisyyden tunne), mehujäitä, jugurtteja, smoothieita ja muroja.

Toivotaan että pian pystyis jo kokkaamaan itse! Ja tsemppiä, toivottavasti sullakin helpottaa pian.
 
Juu täälläkin rv 6-9 oli kokoajan pahoinvointi niin en syönyt paljon mitään. Elin enemmän sipsillä 🙈 onneksi selvisin ja nyt ei oo ongelma ruoan kanssa. Normaalisti mennään 👍
 
Nyt 22+0 pystyin viimein tekemään taas liharuokaa! Aiemmin kaikki keittiön hajut ovat olleet liian poisluotaantyöntäviä!

Eilen onnistuin tekemään teriyaki-naudanliha-riisinuudeleita, tuntui hyvältä kokkailla. Vaikka normaalisti inhoankin kyökissä hääräämistä. Kiitos pesänrakennusvietti! :D
 
Takaisin
Top