Risteily

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tykkään risteilyistä. :) Ennen lapsia kävin kavereiden tai miehen kanssa useita kertoja vuodessa päiväristeilyllä Tallinnassa, Helsingissä kun asun, helppoa ja nopeaa. Milloin milläkin laivalla, mutta Tallink, Viking Line tai Eckerö Line. Tänä kesänä oli suunnitelmissa käydä, mutta korona esti.
Tallinna on ihana kaupunki, tekemistä ja ostamista löytyy.:)

Käytiin ennen koronaa ruotsin viikonloppu risteilyillä 2kk välein perheen kesken. Vikinglinella enimmäkseen. Mies käytti silloin vielä nuuskaa niin tuli säännöllisesti käytyä.
Pari kertaa vuodessa myös Tallinnassa ja ne on tainnut olla tallink tai eckerölinen laivoja.
En nyt ihan älyttömästi itse viihdy laivalla, mutta lapset tykkää tosi paljon ja aina kovasti odottaneet tulevaa matkaa.

Ennen koronaa käytiin Ruotsissa vuosittain ( tai sitten esikoinen kävi isovanhempien kanssa). Tänä vuonna piti tehdä pidempi reissu Tanskaan asti, mutta eipä nyt sitten tehtykään, eikä varmaan tehdä ensi kesänäkään :(

En tykkää risteilyistä. Laivalla ei ole minulle mitään, mistä nautin. Tukholma ja Tallinna ovat kauniita kaupunkeja, mutta eivät sen vaivan arvoisia, että kärsisin laivassa. Muutaman kerran on silti tullut käytyä, kun lapset ovat pyytäneet. Viimeisimmällä kerralla tosin heidänkin mielestään parasta laivalla oli pelata korttia hytissä. Sen voi tehdä kotonakin.

Ollaan käyty normaalisti pari kertaa vuodessa koko perhe risteilemässä, yleensä tehdään päivä Tukholmassa- reissu joko Siljalla tai viikkarilla ja joskus käydään myös samojen laivojen 23h-risteilyillä.

Kahdesti olen käynyt. Ekalla kertaa olin 6, enkä oikein muista koko reissua. Toinen kerta oli siskoni kanssa pari vuotta sitten, ei ollut sekään ihmeellinen reissu :rolleyes: Ei ole juuri minulle mitään ihmeellistä. Kivoja erikoisoluita löysin myymälästä, mutta siinäpä se. Perheen kanssa voisin kuvitella lähteväni joskus koronan laannuttua jollekin lastenohjelmaa sisältävälle risteilylle.

Takaisin