Risteily ja lutikat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Epätietoinen Nuori
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
E

Epätietoinen Nuori

Vieras
Heippa.

Varaudutteko jotenkin lutikoiden varalta kun menette risyeilylle tai hotelli lomalle? Jos kyllä - miten.
Millasen hytin ootte ottanu teille? Me mietitään risteilylle menoa mutta pelätään ettei meidän vaunut mahdu hytin ovista sisään 🤣
Oletteko pitänyt vauvoillanne (meillä 7kk) esim kuulosuojaimia diskossa - eikös siellä ole jotain semmoisia lapsille?

Heippa.

Varaudutteko jotenkin lutikoiden varalta kun menette risyeilylle tai hotelli lomalle? Jos kyllä - miten.
Millasen hytin ootte ottanu teille? Me mietitään risteilylle menoa mutta pelätään ettei meidän vaunut mahdu hytin ovista sisään 🤣
Oletteko pitänyt vauvoillanne (meillä 7kk) esim kuulosuojaimia diskossa - eikös siellä ole jotain semmoisia lapsille?
Voit tarkistaa hyttien oviaukon vapaan leveyden suoraan laivayhtiöltä. On olemassa myös esteettömiä hyttejä, jonne esim sähkökäyttöinen, akullinen leveä iso pyörätuoli mahtuu. Toki mitä enemmän lattiapinta-alaa hytissä on sitä enemmän se maksaa.

Kyllä minä tarkkaan hotellihuoneesta aina ensimmäisenä patjat ja rungot ( juu, olen ylivarovainen) ja mitään matkalaukkua tai tavaraa ei koskaan pidetä lattialla. Kengät nyt on vähän pakko pitää, mutta ei muuta.

Ja kun tullaan kotiin, niin kaikki tavarat ( pois lukien elektroniikka ja kosmetiikka) laitetaan saunaan ja ne loput tavarat about viikoksi suljettuun muovikassiin)

Samoin tekee mies työmatkoilta tullessa.
Eipä ole ” ikäviä tuliaisia” kotiin kantautunut.

Varmaan riippuu vähän missä on hotellissa. Itse en ole ollut ulkomailla hotellissa kuin viimeksi teininä. Kotimaassa en kyllä tee mitään varotoimia hotellissa käydessä tai edes ruotsin risteilyllä. Vauvaa en veisi discoon, mutta jos veisin laittaisin kyllä kuulosuojaimet. Disco voi olla vauvalle pelottavakin paikka kovine äänineen, vilkkuvine valoineen ja vielä paljon vieraita oudosti käyttäytyviä ihmisiä.

Takaisin