Rintaliivi asiaa

Heitsu1996

Kunnioitettu kommentaattori
Kesäkuun äidit 2019
Heippa! Mistä olette hankinneet rintaliivit? Ennen raskauksia oon saanut hankittua esim.H&M Nyt toisen raskauden jälkeen oon käyttänyt imetysrintaliivejä ja aika olisi siirtyä normi liiveihin. Kokoni on nyt 95G. Mistä olette hankinneet liivit ei oikein taida mistään löytyä ja hinnatkin on aika suolaset, kun alusvaateliikkeiden hintoja olen katellut onko siis ainut vaihtoehto alusvaateliikkeet?
 
Suosittelen kyllä ostamaan liivit kunnon liikkeestä, käyttömukavuus on ihan eri luokkaa kuin markettiliiveillä. Lisäksi myyjät osaavat auttaa oikean koon valinnassa ja tuovat toista kokoa sovitettavaksi. Itsellä pitää olla 70 ympärysmitta niin marketista ei edes yleensä löydä tuolla ympäryksellä liivejä.
 
Lindexillä on muistaakseni ollut G-kokoon asti ainakin joskus. Ympärysmitoista en muista kuinka pitkälle olivat. Itse olen ostanut mm. Lumingerieltä, koska kokoja on aika kattavasti ollut tarjolla. Usein on myös melko laadukkaita olleet liivit, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Kivijalkakaupoista en juurikaan ole löytänyt, koska pienellä ympärysmitalla ja isolla kupilla ei oikein ole ollut tarjontaa.
 
Olen käyttänyt viitisen vuotta imetysliivejä, mutta sitä ennen oli kai Gina Tricotin tai Cubuksen liivit kun oli tarpeeksi isoja kuppikokoja saatavilla.
 
Edes erikoisliikkeistä ei löytynyt aina tarpeeksi pientä ympärysmittaa. (65) ”onneksi” iän myötä myös 70 käy. :)
 
Takaisin
Top