Rinnoista?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tiiu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tiiu

Vasta-alkaja
moi olisin kysellyt sellasta että mistä johtuu että kun mulla tulee tisseistä sellasta maidon näköstä valkosta juttua tisseistä että onkos se oireita raskaudesta vai mistäs se johtuu olis kiva jos joku osais mua autaa tässä jutussa jos jolain on ollut saman laisia oireita tisseissä olisin kiitollinen vastauksista?

Itselläni alkoi tulla ns esimaitoa jo heti toisen kolmanneksen alkupuolella tai ekan kolmanneksen lopulla, joten ehkä joillakin tisut toimii jo hyvinkin aikaisin [:)] Oletan että olet raskaana. Aluksi sen huomasi vain siitä, että nänneissä oli kuivunutta töhnää ja kun sitä puhdistelin pois, tuli joko kirkasta sameaa tai ihan voin keltaista nestettä tihkumalla. Kuuluu asiaan!

Samoilla linjoilla Pranametrin kanssa olen minäkin. Eli jos et vielä ole varma raskaudesta, niin ei muuta kuin testiä tekemään!

mun piti lisätä että mulla vielläkin tulle sellasta valkosen maidon näköstä rinoista vaikka en ole paksuna ollenkaan kun tein daskaustesti ja viikon oli myöhässä ja menkat sitten alkoi harmillista se on olisin kysynyt että mistäs se voi johtua?

Hei tiiu!

Ootko sä sitten hiljattain lopettanut imetyksen? Yli puol vuotta sitten, tai? Joskus, kun hormooni toiminta taas käynnistyy  imetyksen jälkeen normaaliksi, niin tissit temppuilee omia aikojaan! Pitkänkin ajan jälkeen!

Tai sitten ylipäätään, jos ei sulla ole lisääntymis juttuja lähiaikoina ollu, hm? (keskenmenojakaan ?) Tulee mieleen lähinnä hormonaalinen häikkä. Käyppäs gynellä. Keltarauhashormoonin tehokkuus voipi pistää naisen kehon hassuksi. Tai e-pillerit , tai, tai ja tai! Joskus alitajuntainenkin halu pienestä vauvasta tekee mielen kautta ruumiin oikukkaaksi.

Takaisin