Reppu vai laukku?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kumpaa tykkäätte käyttää?

Olen vasta hiljan lämmennyt repuille. Kantamuksia helpompi tunkea reppu täyteen ja ergonomisempi. Mut sit taas puhelin pitää pitää kädessä.. tai taskussa jos lapset on messissä. Tykkään et mulla on mukana liikaa kaikkea. Olen varautunut!

Mie oon vaihtanut reppuihin jo kauan ennen lapsen syntymää. 😅 Löytyy eri kokoisia ja näköisiä reppuja ja tulevaisuudessakin varmaan käytän reppua mieluummin kuin laukkua. Jää kädet paremmin vapaaksi ja on mukavampi kantaa. 💁🏼‍♀️

Ainiin miksi @Bella Swan se puhelin ei voi olla repussa? Pelkäätkö, että joku varastaa sen, kun se reppu on kuitenkin selkäpuolella mihin ei näe?
Repusta sitä ei voi kaivaa kesken kävelyn niin helposti kuin laukusta. Kun olen yksin, yleensä käytän tätä hoitaakseni asioita puhelimella. Viestejä ja puheluita perheelle ja terveydenhuollon ammattilaisille. Sitten kotona voi keskittyä siivoomaan ja hoitamaan lapsia, kun lääkkeet ja letkut on tilattu, puhe- ja toimintaterapiat varattu, ostoslistat, työvuorotoiveet ja hoitoajat on välitetty.

Repusta sitä ei voi kaivaa kesken kävelyn niin helposti kuin laukusta. Kun olen yksin, yleensä käytän tätä hoitaakseni asioita puhelimella. Viestejä ja puheluita perheelle ja terveydenhuollon ammattilaisille. Sitten kotona voi keskittyä siivoomaan ja hoitamaan lapsia, kun lääkkeet ja letkut on tilattu, puhe- ja toimintaterapiat varattu, ostoslistat, työvuorotoiveet ja hoitoajat on välitetty.
Mie aattelen, että joutuu sen laukusta kaivamaan käteensä siinä missä repustakin, jos soittaa vaikka jollekulle. Muutoin se on sitten siellä repussa tai laukussa. Miulla on usein sellainen pikkureppu mistä ei kauheasti tarvitse kaivella. Se on ihan kätevä! Ja miulla on hassu tapa laittaa puhelin lepäämään tissiliivien tai housunkauluksen reunaan, jos tarvitsen hetkeksi kädet vapaaksi, mutta tiedän jatkavani puhelimen käyttöä samoin tein (eikä ole taskuja sen hetkisessä vaatetuksessa). 😅

Miksei molemmat? Pieni olkalaukku, johon voi laittaa avaimet, lompakon ja puhelimen, ja reppu sitten kaikelle isommalle.
Mie käytän tuota taktiikkaa reissuilla, mutta arjessa yritän pärjätä vähemmällä, niin yleensä on vain sellainen pikkureppu selässä. Voi näyttää hassulta, mutta minä oon tykästynyt siihen, ettei mikään valu olkapäältä ja kädet on jotenkin vapaampina. Ja jos on pikkulaukku niin sekin on usein vedetty ristiin, ettei juurikin valu. 😅

Takaisin