Reissutyö, raskaus ja perhe-elämä

Kuparisiipi

Silmät suurina ihmettelijä
Muita reissutyöläisen puolisoita?

Meillä mies reissutöissä, minä kotona viiden lapsen kanssa ja ihan järkyttävä alkuraskauden väsymys ja pahoinvointi.

Mikä auttaa teitä jaksamaan päivästä toiseen?
 
Täällä mies myös reissuhommissa, tosin entuudestaan vain kaksi lasta ja pahoinvointi ainakin vielä ihan siedettävällä tasolla.

Keskiviikkona alkaa onneksi miehellä kesäloma, joten jos pahoinvointi kaataa niin on ainakin se turvana. :hilarious:

Muutoin olen suhtautunut tähän yksinoloon sillä ajatuksella, että sitä joko pärjää tai ei pärjää ja olen päättänyt valita ensimmäisen vaihtoehdon :grin Tukiverkkoa on onneksi edes jonkinlaista niin ihan yksin ei tarvitse pärjätä silloin kun mies on töissä.
 
Täällä mies myös reissuhommissa, tosin entuudestaan vain kaksi lasta ja pahoinvointi ainakin vielä ihan siedettävällä tasolla.

Keskiviikkona alkaa onneksi miehellä kesäloma, joten jos pahoinvointi kaataa niin on ainakin se turvana. :hilarious:

Muutoin olen suhtautunut tähän yksinoloon sillä ajatuksella, että sitä joko pärjää tai ei pärjää ja olen päättänyt valita ensimmäisen vaihtoehdon :grin Tukiverkkoa on onneksi edes jonkinlaista niin ihan yksin ei tarvitse pärjätä silloin kun mies on töissä.


Täällä kans valittuna kyllä tuo ensimmäinen vaihtoehto, kun muita ei oikeastaan ole olemassa :wink
 
Meillä on molemmilla yleensä jonkin verran työreissua, vaikka ei ihan reissutyö olekkaan. Aikaisemmin vähintään jompikumpi oli joka toinen viikko reissussa. Vaihdettiin molemmat työroolia ennen esikoisen syntymää, että olisi mahdollisimman vähän reissua/lyhempiä ja joustavampia. Nyt korona on pitänyt vielä reissut minimissä. Jännittää kuitenkin tosi paljon miten ihmeessä selvitään kummankaan reissuista, kun 2v esikoinen on vaikeasti kehitysvammainen ja ainakin viime raskaudessa minulla oli tosiaan koko raskauden pahoinvointi ja selkäongelmia jne. Tukiverkosto rajottuu kavereihin joilla omat lapset sekä yhteen sukulaiseen, joka ei voi nostella.
 
Takaisin
Top