Rattaat

Bellatrix, mä kyllä puhun noiden Emmaljunga Scootereiden puolesta. Tilaa on vaikka muille jakaa, olikohan niin että menee 20kg asti (vai 25kg). Saa melkein makuuasentoon (ei jää paljosta kiinni) ja kahteen muuhunkin asentoon. Eli siis kolmeen yhteensä. Menevät tosi pieneen tilaan taitettuna ja pyörät on sen verran isot, että pääsee huonommassakin maastossa. Itellä on vuoden 2008 malli, mutta tuskin ne hirveesti eroaa vaikka olis uudemmat.
Ketterät kääntää, vaikka aluks vierastin kovasti ei-kääntyviä renkaita.
Ihan hullun hyvät! :)

...Huuto.net on pullollaan niitä ;)
 
Oon kuullu kokemuksia, että cerenat alkaa natiseen ja nitiseen.. Sen takia ei ite ostettu niitä.
 

Ostin tänään matkarattaat! Oon niiiiin tyytyväinen!  

http://www.lastetarbed.ee/image.php?src=public/product/ZLine%20City%20Jogger%20Blue.jpg  Tuossa linkissä kuva, tosin mun on musta/pinkki 

Heti olivat tänään jo käytössä ja rullaa niin hyvin että hymy korvissa työntelin niitä 

Hintaa oli 139e (norm 169e) eli ihan hyvä hinta. Ne cosattot mistä haaveilin, niissä ei ollut ollenkaan tuota turvakaarta mikä mun mielestä oli kumminki tärkeä olla. Ja on hyvän kokoiset renkaat että pääsee hiekkatielläkin! Ja tilava tavarakori, menee ihan makuuasentoon, jalkatuki nousee ylös, näppärät kasata ja menee pieneen tilaan. 

Toisessa liikkeessä oli semmonen myyjä ettei se ees halunnu myydä kun kalliimmat ja sano että mun vaatimuksia ei saa kaikkia samoissa rattaissa...no, naapuristapas saikin 

 
Meillä jotkut Emma (BMX?) matkarattaat. Ostettiin nimensämukaiseen käyttöön. Halpa hinta, eli uskaltaa heittää lentokoneen ruumaan ja tulivat jopa ehjänä perille molempiin suuntiin. Ajaa asiansa tasaisessa maastossa (kadulla, kaupassa, lyhyillä matkoilla yleensä), hiekalle tms. en niillä mielellään mene ja tavarakoria on hankala käyttää, jos selkänoja makuuasennossa. Tosin makuuasento plussaa pienimmillä matkustajilla.

Muuten ajellaan Teutonia Prestigellä. Niillä taas ei viitsi Helsingin keskustassa kaupoilla pyöriä, mutta muuten ollaan oltu tyytyväisiä.
 
Me ostettiin aluksi matkarattaiksi Oran rattaat, mutta testattuamme ne pari kertaa päädyttiin siihen että ne eivät palvele meitä kovinkaan hyvin. Halusimme kuitenkin käyttää rattaita myös lenkeillä joten pienet pyörät eivät palvelleet sorassa ja huonommassa maastossa kovinkaan hyvin. Ostettiin rattaiksi Emmaljungan scooterit ja ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä. Kulkevat missä vain, menevät melko pieneen tilaan ja ovat todella kevyet ja näppärät. Poikakin viihtyy näissä paremmin kuin yhdistelmissä.. :)
 
ostin eilen kärkkäiseltä carena easy matkarattaat. kelpaa kyllä auton perälle.. :) näppärät laittaa yhellä kädellä kasaan ja on kevyet. ei varmaankaan oo parhaimmasta päästä noi matkarattaat mut mulle ja benjaminillekki kelpaa vallan mainiosti :) koti oloissa kuitenki käytän enempi niitä yhistelmiä, matkoille mukaan sit noi carenat.
 
No niin, mäkin kävin ostamassa Emmaljungan scooterit. Kokeilin kaupassa ja olikin sitten pakko saada :)
 
Takaisin
Top