Ratsastus ja Raskaus ?

main87

Oman äänensä löytänyt
Hei

Omistan tosiaan hevosen olisi kiva kuulla onko muilla raskauden ajaksi suunnitelmia jos on oma hevonen?pistääkö eläin sitten vain lomalle. ajattelin viellä noin syksyyn kiikkua hevosen selkään sitten jos alottais loman sillä. Hevoseni on hankala vieraan ratsastaa ja en ole löytänyt 2 ratsastajaa sille. eli kai loma ainut mahdollisuus.

esikoisen kanssa kiikuin noin 8kk viel rauhallisen tamman selkään käynti lenkeille maastoon. nyt en oikeen tiedä uskallanko samaan suoritukseen. tosin mahanikin ihanan pieni.

Toivottavasti löytyis ees joku hevosihminen odottajista =)
 
heips! minulla on 3 hevosta ja kaksi vielä on koulutusvaiheessa (toinen on varsa ja toinen on ex-ravuri) mutta ite kyllä ratsastelen ainakin kaikista varmimmalla, mutta olen kyllä koulutuksissa mukana, ehkä enemmän neuvomassa kuin itse selässä:)
enemmän kyllä ite haluan ratsastaa varmalla ratsulla, on kuitenkin kallis lasti aina mukana ! :)
 
Omistan varsin rauhallisen suomenhevosruunan. Eli maastoilen varmaan niin pitkään kun vaan hyvältä tuntuu. Jonkin verran kouluakin väännän, mutta heti kun ahistaa, niin jätän touhun pois. Treenamisen ja kisaamisen jätän suosiolla muille jo nyt. Stressaan kisatilanteissa niin paljon, ettei se tee hyvää kenellekään. Etenkään raskaanaolevalle...
 
Alustavasti olen ajatellut ratsastaa niin pitkään kun se tuntuu suht normaalilta, ensimmäinen raskaus, joten todella vaikea sanoa millon se aika sitten koittaa. Itselläni yksi hevonen. Alustavasti olen löytänyt jo ratsastajan syksylle/keväälle. Hän voisi käydä 2-3 krt viikossa. Itse ajattelin tehdä tallihommia niin pitkään kun pystyy kuin myös ajo ja juoksutus hommia. Ihan oman kehon ehdoilla ajattelin mennä. Lopetan ratsastuksen sitten kun siltä tuntuu. 
 
Takaisin
Top