raskautumisasiat

Nuu_

Piirimestaruustason postaaja
Pikkuhiljaa jo ihan kaikki raskautumiseen liittyvä.
Tää on kausiluontosta ja tulee aina yleensä menkkojen jälkeen.
 Se kauhea turhautuminen koko hommaan,siihen mitä se tekee mulle,
siihen etten voi ite vaikuttaa lopuiks koko touhuun,siihen että kestää,
siihen ettei onnistu,siihen ettei osaa olla ajattelematta vaikka kuinka yrittäis,
siihen että antaa itsensä haaveilla ja toivoa, siihen että tunteet jyllää...

Ihanaa kun sai "valittaa" ihan luvan kanssa[:D]
Alkaa vaan ajan ja kahen varhasen KM jälkeen ottamaan kupoliin,
kun kaikki muut tuntuu raskautuvan paitsi minä,
enkä osaa olla ajattelemattakaan tätä ja ainoa kun voisin olla
ajattelematta on se jos alottaisi ehkäisyn mitä en nyt tietenkään halua tai
tule tekemään.

plussatuulia !
 
Mullakin pännii se kun muilla on näköjään helpointa tulla keskenmenon jälkeen raskaaksi mutta itsellä näyttää ettei mun kohdalla ainakaan pätene tuo onnistuminen..Keskenmenosta onki torstaina kulunu tasan 4kk ja moni on tullut raskaaksi jo tuossa vaiheessa,ehkä..Mulla alkaa niin jo ahdistaan tää yrittäminen ja koko ajatus raskautumisesta....Tätikin varmaan saapuu ihan piakkoin tänne TAAS...[:(][:@]
 
Rautuminen on aina pieni ihme. [:)]


Meillä ei keskenmenoja ole ollut mutta ehkäisyn lopettamisesta meni vuoden päivät.
Ja joidenkin ei tarvii kun nähdä oma puolisonsa, niin se on siinä[:D]

Me kaikki kun ollaan niin yksilöllisiä.
 
:( on surullista kyllä että yrittämisestä huolimatta lasta ei vaan kuulu tai sitten tulee aina vaan varhainen keskenmeno..[:(] mutta jaksan vieläkin toitottaa että ihmeitä tapahtuu ja monesti juuri silloin kun itte ei ees sitä ihmettä oota tapahtuvaksi.
meillä 3 vuoden yrittämisen jälkeen auttoi todellakin se että lopetettiin se yrittäminen. unohettiin vaan yksinkertaisesti koko vauva-ajatus ja alettiin elämään ja suunnittelemaan tulevaisuutta perheenä johon ei vaan siunaannu lasta. puoli vuotta meni kun ihme tapahtui. otti kyllä alussa tosi koville se että tajusi ettei vaan tule saamaan lasta ja kaikki jotka hehkutti äitiyttä ja lapsiaan vitutti. alkoi olemaan jo itse niin katkera että oli pakostakin unohettava koko vauva ja siihen liittyvät yrittämiset ja ressaamiset. eka kuukausi oli tosi vaikee. mutta kun minäkin hain elämääni täysin uusia kuvioita(uusi työ ja paneutuminen rakennusprojektiin ja prätkäreissun suunnitteluun) niin oma olo helpottui. vauva ajatus unohtui niin täysin että en ees tajunnut että mulla on menkat viikko tolkulla myöhässä ja oli todellinen ihme,shokki kun tajusin että oonkin raskaana. eihän mun pitänyt saada lasta laisinkaan.... kaikkien niiden väärien hälyytysten ja pettymysten ja toiveiden ja niiden kaatumisen jälkeen..... ???? kesti monta viikkoa ennen ku tajusin että totta se on. meille tulee vauva.
ainahan ei näin onnellisesti käy edes hedelmöityshoitojenkaan myötä ja olenkin tosi pahoillani ja surullinen niiden puolesta jotka eivät biologista lasta saa. syystä tai toisesta. se on todellakin väärin. sitten jokku sikiää jatkuvasti vaikka eivät ees itse halua. [:-]
tsemppiä ja voimia tän asian kanssa painiskeleville.
 
sitten jokku sikiää jatkuvasti vaikka eivät ees itse halua.
tsemppiä ja voimia tän asian kanssa painiskeleville.



Ja rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy ja väärinhän se on ![:@]

Ei ole elämä reilua kaikkia kohtaan. Isot tsempit kaikille!

Toivottavasti tärppää vielä; ja yleensä juurikin silloin kun sitä vähiten odottaa.
 
nyt ottaa taas kerran sama aihe kupoliin ja kovaa !!!
Eli ei tullut vauvaa meille taaskaan.
Nyt tulee meille taukoa yrittämiseen sitten koska huollan hampaani kuntoon
tässä välissä (nukutuksessa) ja silloin ei saa olla raskaana käsittääkseni.
Eli ottaa kupoliin myös tauko !
Ja olen itseni kanssa sopinut että syksyllä tutkimuksiin jollei ole siihen mennessä
tärpännyt ,niin ottaa aivoon sekin että sinne on oikeasti mentävä !!!!
KUKA ON TEHNYT TÄSTÄ NIIN PIRUN HANKALAA !!!
hemmetti ![:@]
 
Wastis itsekkin olen keskenmenon kokenut ja meillä meni 2 vuotta ennen kuin tulin raskaaksi! Joka kuukausi oli sitä että "toivottavasti kuukautiset ei ala" ja sit jouduinkin pettymään! Pamahdin paksuksi heti sillon kun en hirveemmin asiaa ajatellu ja rellestin vaan koko aika!

Ja voihan sitä lääkärissä käydä kysymässä että onko jotain hätänä.. [:)] mutta tsemppia yritykseen! Kyllä sinäkin saat sen pienen! [;)]
 
Joo otti aihe taas kupoliin, sitten ei menkat tulleetkaan ja plussasin[:D]
Silloin kun sitä vähiten osasin odottaa...
No, katsellaan kuinka tämän kanssa käy.
 
ALKUPERÄINEN: Minnuska89

Mullakin pännii se kun muilla on näköjään helpointa tulla keskenmenon jälkeen raskaaksi mutta itsellä näyttää ettei mun kohdalla ainakaan pätene tuo onnistuminen..Keskenmenosta onki torstaina kulunu tasan 4kk ja moni on tullut raskaaksi jo tuossa vaiheessa,ehkä..Mulla alkaa niin jo ahdistaan tää yrittäminen ja koko ajatus raskautumisesta....Tätikin varmaan saapuu ihan piakkoin tänne TAAS...[:(][:@]



itse ei olla käytetty ehkäsyä 4 vuoteen viime vuonna oli kohdun ulkopuolinen raskaus ja nyt sitte vuos sen jälkeen tärppäs oikee raskaus sitten vasta. miulla tosin on raskaaks tulemiseen vaikuttanu se että on kilpirauhasen vajaatoiminta joten en tuu kovin helposti raskaaks mutta toivotaa et nyt menee kaikki hyvin ku on arvotkin kohdallaan :) mut kyllä se vielä tärppää siullakin KM jälkeen vaikkei se helppoa oo. eikä KM oo todellakaan mitään mukavaa koettavaa. itekki olin ihan rikki sen kohdun ulkosen jälkeen.
 
Takaisin
Top