Raskausviikot IVF hoidoilla raskautuneet

Nenska

Oman äänensä löytänyt
Hei! Osaako joku kertoa miten raskausviikot lasketaan kun on tullut IVF hoidolla raskaaksi? Lasketaanko siitä kun munasolut on hedelmöitetty vai miten? Mulla oli munasolujen keräys 22.11 ja alkioiden (2kpl)siirto 25.11. 8.12 verikoe näytti että raskaana ollaan. Kun normaalistihan viikot lasketaan viimeisistä kuukautisista niin nyt vaan mietin että miten tässä tapauksessa....tein raskauslaskurilla netissä hedelmöitys päivän mukaan ja antoi tulokseksi 4vkoa ja 6päivää raskaana. En sitten oikeen tiedä kun munasolujen keräyksestä on kuitenkin vasta kolme viikkoa...Olisi kiva jos joku osaisi kertoa :)
 
Moikka, minulla myös IVF-alkuinen raskaus ja sekä lääkäri että ultran tehnyt hoitaja sanoivat, että punktiopäivä on 2+0 viikkoa. Neuvolan täti ei tätä ihan käsitä mutta on kuulemma yleistä.
 
Kiitoksia Libby vastauksesta :) eli sitten mulla on 5+0 tänään. Sellaista vielä haluaisin kysäistä että missä vaiheessa kannattaa neuvolaan soitella ja aikaa varailla,mulla on se ultra 30.12 eli silloin on viikkoja 7+3.Vasta sen ultran jälkeenkö vai miten esim.sinä Libby teit? Olisin kiitollinen vastauksesta koska en huomannut IVF hoitajalta kysäistä viime viikolla kun soitin ja ne puhelinajat ovat aina niin ruuhkaiset etten jaksais soitella...
 

Ei kestä kiittää autan mielelläni =) Voit soittaa neuvolaan heti tuon varhaisultran jälkeen. Minulla oli varhaisultrassa viikkoja 6+6 ja ensimmäinen neuvola-aika oli viikolla 8+2.

Muutin tuon tickerin vastaamaan neuvola-tädin laskemia viikkoja koska 27.12. rakenneultraa lukuunottamatta tulen kuitenkin vierailemaan jatkossa lähinnä siellä enkä jaksa taistella muutaman päivän takia.

Oikein hyviä vointeja sinulle, ota rennosti ja koeta jaksaa odottaa että pääset näkemään sykkivän täplän ruudulla =)

 
Kiitos samoin sinulle,hyviä vointeja:)  elikkä varaan sitten ultran jälkeen sen neuvolan.  Jännittyneenä jo sitä ultraa odotellaan,ei millään malttaisi jaksaa odottaa... onneksi ei ole enää kovin pitkä aika :)
 
Takaisin
Top