Täällä kanssa yksi! Mulla vissiinki rv 31 lähti juuri menemään (tai jotain sinne päin :D) ja alusta asti ollut ihan järjetöntä väsymystä JATKUVASTI.
Mutta miten teillä, mä saan itse "siirrettyä" sen väsymyksen pois päiväjärjestyksestä vaan tekemällä jotain, eikö teillä toimi ollenkaan? Onhan se ihan viimesen päälle hirveetä aina pakottaa ittensä liikkeelle, kun ei yhtään jaksaisi tai kiinnostaisi, mutta sen noin puolisen tuntia kun puuhailee, menee väsymys ohi,- kunnes erehtyy taas istumaan huilimaan edes kymmeneksi minuutiksi.
Mä en itse ole koskaan ollut mienkään erityisen urheilevaa tyyppiä, mutta ehottomasti silti sitä lajia, jonka on puuhailtava pitkin päivää yhtä jos toista ja käytävä joka toinen päivä vähintäänkin kävelyllä, on tosi outoa ja jotenkin vangitsevaa, kun ei yhtäkkiä enää jaksamaan samaa rataa. Onneksi ei ole kuin muutama (2?) kk jäljellä, että pääsee tuosta isoimmasta ylimääräisestä painolastista eroon, sitten kun vielä saa kehonsa hallintaan ja hormonit ym. takaisin vanhalleen, on happi varmasti nopeasti parempi!
Ai mites teillä muuten, joko on pinnasängyt paikallaan ja hoitopöydät kasattu ym, vai onko nekin jääneet? Vieläkö käytte töissä / koulussa / ym. mitä nyt ennen raskautta teittekin?
Koska siis itse olen ainakin huomannut, ettei kiinnosta koulu ja työt kyllä yhtään, sitä yrittää jatkuvasti mennä sieltä missä aita on matalin ja tahtoisi vaan keskittyä kotona odottelemaan vauvan tuloa, kuulostella liikkeitä ja näpertää pikkupikkuvaatteita :D