Raskaustestit: 2 positiivista, 2 negatiivista (parin päivän sisään)

epätietoinen

Silmät suurina ihmettelijä
[font="times new roman"]Hei,
[font="times new roman"]kertokaa joku viisaampi, miten nyt tulisi suhtautua: tein eilen aamulla Predictor-testin, ja vastaus oli positiivinen. Yllätyin paljon (positiivisesti), tein varmuuden vuoksi vielä muutaman tunnin päästä toisen: jälleen positiivinen. En vieläkään uskaltanut ajatella positiivista tulosta todeksi, ja tein illalla vielä kolmannenkin - ja se oli negatiivinen. Matka apteekkiin ja farmaseutin juttusille, ja hän kehoitti tekemään testin aamulla, on alussa kuulemma varminta. Tein siis neljännen testin tänä aamuna, ja tulos jälleen negatiivinen.
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kolme ekaa testiä olivat Predictoreita, viimeinen Clearblue. Testit onnistuivat, ja tulokset selkeitä.
[font="times new roman"]En millään malttaisi odottaa sitä kuuluisaa paria päivää, ja kun testivastaukset noin heittelevät, tuskin testiä parinkaan päivän päästä uskoisin... Neuvolaan soittelen aamulla.
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Apua, tukea, vinkkejä muilta?
[font="times new roman"]Kiitos! =)

tai sitten, epätietoinen, menet aamusta terveyskeskukseen ja antamaan pissa- /& verinäytteen- varminta varmaan niin..eikä tarvitse odotella paria päivää..

Tuo lienee järkevin vaihtoehto. ;) Tässä kun aamuun on vielä aikaa (liikaa ;), niin olisi mielenkiintoista kuulla, onko sellaisia tapauksia tosiaan paljon, että testi näyttää plussaa, mutta se osoittautuukin sitten "vääräksi hälytykseksi"..? :/

moikka, mä en osaa sanoa tohon mitään muuta kuin, että mulla aina kun on näyttänyt plussaa niin olen ollut raskaana..

Tämä nyt on vain maallikon mielipide, mutta uskoakseni plussa on aina plussa! Jos haluat varman varmistuksen asiasta, niin joko odotat viikon ja teet testin uudestaan, tai sitten menet terveyskeskukseen verikokeeseen. Tuo verikoe on kuitenkin onnistumisprosentiltaan nykyisten raskaustestien luokkaa, joten joka tapauksessa siitäkin SAATTAISI tulla väärä vastaus.
Tsemppiä ja plussatuulia! [:)]

Huoh. Viides testi clearbluella nyt aamulla, ja negatiivinen. Itkettää. Joo, menen käymään terveyskeskuksessa. Ottaakohan ne ihan näin vain vastaan, jos menen ja tupsahdan paikalle...

Tai sitten olet oikeasti ollutkin raskaana aamulla mutta sen on mennyt päivän myötä kesken...?[8|]

Minä olen myös aina kuullut, että plussa on aina plussa, se ei siitä muuksi muutu. Nega on sitten aina eri.... Sinun tapauksesi kuulostaa kyllä aika omituiselta [&:] Itse tein yhden ainoan predictorin testin, plussaa näytti ja tässä mennään. Itse asiassa en uskaltanut tehdä enempää, jos olisi näyttänytkin negaa [:D] 
Mene tosiaan sinne tk:hin suoraa. Tai odota pari päivää ja tee sitten uudestaan. Jos silloinkin näyttää negaa niin vaikuttaisi vähän pahalta [&o] Hämää vain nuo ekat plussat. Yleensä ei pitäisi näyttää plussaa jos ei siellä oikeasti jotain ole!!

Huomiseksi sain sovittua labratestin terveyskeskukseen. Huomenna iltapäivällä viisaampi. Tosin aika luovuttanut olo jo. Kiitos silti ihanasta kannustuksesta!

Pidetään peukkuja huomiselle! Ja sitten jos negaa näyttää, niin tsemppiä uuteen yritykseen! [:)]

Näin minäkin oon ymmärtänyt että jos plussaa näyttää niin kyllä silloin hedelmöittyminen on tapahtunut. Eli raskaana ollaan, ainakin hetken. Jos se hedelmöittynyt munasolu ei kuitenkaan kiinnity kunnolla, se saattaa hetken näkyä testeissä positiivisena ja tulla sitten normimenkkoina ulos... Korjatkaa jos olen väärässä :)

Mutta, toivokaamme parasta ja sinun nega muuttuisi takaisin plussaksi!!

heipsan. anteeksi, en haluaisi mitenkään olla ilkeä ja pilata onnea, mutta itsekin sain tänä syksynä  kaksi positiivista tulosta predictor -testeillä (kuukautiset oli mielestäni 15 päivää myöhässä, toisen testin tein illalla ja toisen seuraavana aamuna) ja innoissani/peloissani luulin olevani raskaana. Mutta sitten into-pelkoni muuttui aamutestin päivänä epätiedoksi, kun minulla alkoi kamalat alavatsakivut ja niiden myötä vuoto. Hädissäni tietysti soitin itselleni lääkäri aikaa ja sainkin sen parin päivän päähän. Minulta otettiin verikokeet ja ultrattiin. Ultrassa ei näkynyt merkkejäkään pienestä elämän alusta, eikä ymmärtääkseni sitten loppujen lopuksi siellä mitään ollut ollutkaan, vaikka itse lääkäri sanoi, että luultavasti ollut keskenmeno.. soitin myöhemmin päivällä verikokeen tuloksen ja se näytti täysin negatiivista ja hoitaja sanoi että ei niihin apteekin testeihin välttämättä ole uskomista. tuli todellakin hieman hämmentynyt olo... en siis tiedä mikä se homma oli, vai oliko yhtään mikään.

toivon todellakin, että sinulle ei olisi käynyt samoin, olen kuullut muiltakin, että nuo predictor-testit, eivät vissiin hirveän luotettavia ole? minä sain nuo positiiviset testitulokset niillä predictor-testeillä, jossa on kaksi samassa paketissa.

toivotaan parasta, että todellakin sinulla olisi pieni ihmisen alku pikku kodissaan.<3

Itku. Terveyskeskuksessa testattu, ja negatiivinen. Se sitten siitä. :( Henk.koht. en enää Predictoreihin luota.
Kiitos kaunis kaikille kannustavuudesta ja kommenteistanne, jatketaan yrittämistä, halaus teille Siskot! :)

Voi ei [:(] Ei auta muuta kuin pistää uutta yritystä kehiin..... Paljon jaksamisia, varmasti rankkaa tuollainen, kun ehtii jo iloita!
Minä olen kuullut predictor-testeistä positiivistä palautetta! Onhan minulla itsellänikin posiitivinen kokemus asiasta. Jännä nähdä, että on näköjään eri tuloksia samallakin testillä.. [&:]

Juurikin kirjoittelin kuumeilijoihin että mulla oli kemiallinen raskaus, 2x pos. testiä ja yksi neg. Itse iloitsin yli viikon omasta nyytistä, turhaan. Eli mulla tuli raskausoireet jne ja yks päivä ne vaan loppu ja sit alkoikin menkat, 10 pvää myöhässä. Labrat käyty ja neg tulos, muutan kaikki ok. Elikä hedelmöittyminen kaiken järjen mukaan tapahtui, mutta kiinnittyminen ei. Mahdollisuudet tulla raskaaksi tulevaisuudessa tällaisen jälkeen hyvät [:)] Suru suunnaton, mutta nokka pystyyn!

mitäs tähän sanotte?
kp vaikka mitä, nyt 44 (30/31), menkkoja ei näy ei kuulu.
tehty testejä monen monta, clearblue näytti kp32 puhdas nega. sitten predictoria 4 kpl, tehty aamulla ja illalla, kaikissa punainen haamu joka vahvistuu mitä isompi kp. nyt tänään testasin apteekin omalla raskaustestillä, kirkas nega.

miten voi olla? onko apteekin oma (ah, niin herkkä) susi vai onko 4kpl predictoria väärässä??

Angelica- valitettavasti toi Predictor antaa vääriä plussia/haamuplussia..näin olen kuullut.
Sinuna kävelisin terveyskeskukseen antamaan näytteen- varminta ja halvinta[;)]

, että plussa varmistuu!!

Takaisin