Raskaustesti.

Kyfi3522930

Vasta-alkaja
Kohtalotovereita? Tein muutama päivä sitten testin joka näytti hedelmöittymisestä kuluneen 2-3 vkoa. Tänään tein testin uudestaan ja se näytti enää 1-2 vkoa. Kuukautisten mukaan nyt olisi menossa 5+4.

Onkohan menossa kesken vai luotanko liikaa noihin testeihin?

Kohtalotovereita? Tein muutama päivä sitten testin joka näytti hedelmöittymisestä kuluneen 2-3 vkoa. Tänään tein testin uudestaan ja se näytti enää 1-2 vkoa. Kuukautisten mukaan nyt olisi menossa 5+4.

No jos nyt ihan suoraan sanotaan, niin ei tuo kovin hyvältä vaikuta.:Crying Cat Face: Jos 5+4 pitää paikkansa, niin digitestin olisi pitänyt näyttää jo 3+.... Toki noi testit on vaan testejä, et ei ne täysin luotettavia ole, enkä missään nimessä sano ettei toivoa ole, mutta noilla tuloksilla mä aivan ehdottomasti hakeutuisin kvantitatiiviseen hcg mittaukseen ja seurantaan. Tsemppiä kovasti! :red-heart:

Jos viikkoja on oikeasti 5+4 niin digin pitäisi kaiken järjen mukaan näyttää jo 3+. 🤔
Toki hcg:n nousu on kovin yksilöllistä ja raskauskohtaistakin. 🤷🏻‍♀️
Mutta jos ovulaatio onkin tapahtunut myöhemmin niin kaikki on vielä mahdollista. ☺️🌈
Toki tuo viikkojen laskeminen ei kuulosta kovin hyvältä 🤔, mutta siihen voi vaikuttaa jo virtsan vahvuuskin.

Omalla kokemuksella noihin digi testeihin ei kannata ihan sokeasti luottaa vaikka ne yleensä suht tarkkoja ovatkin. 🙄
Kerran olen saanut samaan pissaan yhtä kauan kastettuna toiseen digiin ei raskaana ja toiseen raskaana. 🤷🏻‍♀️

Oletko testannut viiva testeillä, että miten viivat vahvistuu?

Sinuna soittaisin heti neuvolaan ja selittäisin tilanteen. Toivottavasti laittaisivat lähetteen kahteen hcg mittaukseen, jotta näkisi miten hcg kehittyy. Joissain paikoissa saattaisivat jopa jo ultratakkin.

Tsemppiä! ✨ Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin. :smiley-angelic001

Neuvolaan oltu yhteydessä. Ollaan harmillisesti reissussa loppuviikko, niin maanantaina vasta pääsen verikokeisiin. Mutta kylläpä se taitaa siinä vaiheessa olla jo selvää ihan ilman verikokeitaki. Terkkari kyllä rauhotteli, ettei kannata vielä stressaantua. Silti olen ite aika lailla jo heittäny hanskat tiskiin ja odottelen vuodon alkamista.

Neuvolaan oltu yhteydessä. Ollaan harmillisesti reissussa loppuviikko, niin maanantaina vasta pääsen verikokeisiin. Mutta kylläpä se taitaa siinä vaiheessa olla jo selvää ihan ilman verikokeitaki. Terkkari kyllä rauhotteli, ettei kannata vielä stressaantua. Silti olen ite aika lailla jo heittäny hanskat tiskiin ja odottelen vuodon alkamista.
Tsemppiä :sad-face:

Toivotaan etteivät punapäivät sinullekkaan ilmesty ennen ensi talvea!
Jokatapauksessa verikokeeseen kannattaa mennä, vaikka vuoto alkaisikin. Sen tulos kertoo osin se mitä on tapahtunut ja saa jättää arvailut vähemmälle.

Takaisin