Raskaussovellukset

Mulla on käytössä Preglife- sovellus. Vaikuttaa ainakin alkuun ihan selkeältä, mutta kovasti kiinnostelisi kuulla myös muista vaihtoehdoista! :smiling-eyes:

Mulla oli kuukautisten kierron seurantaan Flo mikä oli ihan hyvä, en sitä kuitenkaan ole vielä laittanut raskauden seurannalle, kun en vielä uskalla..🙈 Nyt käyttänyt Preglifee ja Liberoklubbenia. Preglife ollut ihan kiva ja selkeä. Libero ollut vaan hyvänä kakkosena, kivoja artikkeleita. Latasin myös Raskaus+ mutta grafiikat ja ulkoasu häiritsi😂

Mulla oli kuukautisten kierron seurantaan Flo mikä oli ihan hyvä, en sitä kuitenkaan ole vielä laittanut raskauden seurannalle, kun en vielä uskalla..🙈 Nyt käyttänyt Preglifee ja Liberoklubbenia. Preglife ollut ihan kiva ja selkeä. Libero ollut vaan hyvänä kakkosena, kivoja artikkeleita. Latasin myös Raskaus+ mutta grafiikat ja ulkoasu häiritsi😂
Täytyykin kurkata tuota Liberoklubbenia itsekin 😊 Kiitos vinkistä!

Vastaanpa itsekin 😅 Mulla on useampi sovellus käytössä. Preglife on hyvä, mutta oon myös Liberokerhon sovellukseen lisännyt uuden raskauden ja päivittänyt raskaustilaan Flon ja Oman kalenterin, joilla oon seurannut kiertoa.

Preglife ja raskaus+ löytyy täältä.
Pitääpäs kurkata tuota liberon omaa, jos toisen vaihtaisi siihen🤔 On itselle ihan tuntematon, mutta teidän muiden vastauksien perusteella ihan tykätty

Mulla oli Flo jo valmiiksi käytössä kierron seurantaan, joten päivitin sen raskaustilaan ja haksahdin vielä maksulliseen versioon 😁

Takaisin