Raskaussovellukset

Hillainen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ootteko ladanneet/meinaatteko ladata jotain raskauden seuranta sovelluksia? Mitkä olette kokeneet parhaaksi/mieluisammaksi?
 
Preglife, jostain syystä en oo osannut tuota vau.fi sovellusta ”päivittää” tähän uuteen, näkyy vaan esikoisen tiedot…
 
Täytyykin tuo raskaus+ kaivaa, en muista oliko se mulla esikoisesta.

Flo oon käyttänyt kierron seurantaan, en tiennytkään että siellä olis jotain raskaudenseurantaankin.
 
Mäkin nyt latasin noi Raskaus+:n ja Preglifen.

Aiemmin mulla oli Vau.fi Odotus, josta on ollut mukava seurata myös vauvan ja taaperon kehitykseen liittyviä juttuja. Nyt kun vaihdoin puhelimen, niin en saa sitä enää käyttöön, koska se on poistunut sovelluskaupasta.

Flo:ta olen käyttänyt jossain määrin kierron seurantaan, mutta ainakaan siitä ilmaisversiosta en ole saanut mitään odotukseen irti, vaikka olen vaihtanut tilan raskauteen. En saa tällä kertaa edes raskausviikkoja täsmäämään.
 
Miulla on myös Flo, ilmaisversiona. Oon sillä seurannut kuukautiskiertoa vuosia. En oikein kaipaa edes muuta.
 
Mäkin nyt latasin noi Raskaus+:n ja Preglifen.

Aiemmin mulla oli Vau.fi Odotus, josta on ollut mukava seurata myös vauvan ja taaperon kehitykseen liittyviä juttuja. Nyt kun vaihdoin puhelimen, niin en saa sitä enää käyttöön, koska se on poistunut sovelluskaupasta.

Flo:ta olen käyttänyt jossain määrin kierron seurantaan, mutta ainakaan siitä ilmaisversiosta en ole saanut mitään odotukseen irti, vaikka olen vaihtanut tilan raskauteen. En saa tällä kertaa edes raskausviikkoja täsmäämään.
Kyllä mulla ainakin on tuo vau.fi odotus. Latasin sen viime viikolla muistaakseni.
 
Mulla Flo kiertojen seuraamiseen ja nyt Raskaus+ . Tuo Raskaus+ on paljon kivempi raskauden seurantaan. 🙂
 
Kyllä mulla ainakin on tuo vau.fi odotus. Latasin sen viime viikolla muistaakseni.
Tarkastin tämän tänään ja ilmeisesti app on uudistuksen alla ja ladattavissa tällä hetkellä ainoastaan Androidille. Mulla on iPhone ja App Storessa sitä ei ole.
 
Tarkastin tämän tänään ja ilmeisesti app on uudistuksen alla ja ladattavissa tällä hetkellä ainoastaan Androidille. Mulla on iPhone ja App Storessa sitä ei ole.
No se saattaa selittää. Mulla on Android ja sovellus löytyi helposti.
 
Preglife täälläkin käytössä. Jostain syystä en oikein päässyt tuon raskaus+ sovelluksen kanssa sinuiksi
 
Preggers pääappi, sitten on myös Femometer, mitä käytin kierron seurantaan/raskauden yritykseen, Raskaus+ ja Preglife :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: kaikkia vähän silmäilen vuoronperään, kun vähän erilaisia/eri ominaisuuksia eri appeissa:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Preglife ollut itsellä raskauden seuraamisessa, olen ihan tykännyt, niin ei ole tullut kokeiltua muita
 
Preglifen latasin eilen ja vaikuttaa olevan ihan ok. Näin alkuun ainakin. Voi olla että jää vähemmälle sen käyttö
 
Takaisin
Top