Rosmariini_
Satasella mukana keskusteluissa
Noniin, tänään se virallisesti alkoi, nimittäin se kuuluisa "raskaus tyhmentää naista hetkellisesti"-aika. Löysin nimittäin pakastepullapussin astiakaapista. Voin kertoo että oli aika taikinaa koko pussi :D En käsitä! Pakkaseen mun se piti laittaa käytön jälkeen..
Mites teillä muilla, joko on alkanut sattua ja tapahtua kummallisuuksia? Mielialojen vaihteluitakin voi tänne ruotia. Minuu tää ainakin toistaiseksi vielä naurattaa :D
Mites teillä muilla, joko on alkanut sattua ja tapahtua kummallisuuksia? Mielialojen vaihteluitakin voi tänne ruotia. Minuu tää ainakin toistaiseksi vielä naurattaa :D
hahah sit alkaa aina naurattaa et mitä mä vollotan 

Kiitos siitä :)
) heiluvaan kuntoon, kun älysin katsoa peruuttamaan lähtiessä vain sen ettei siellä takana ole lapsia, aikuisia, autoja tai eläimiä. Tän raskauden aikana kerran myös ajoin autotallin ovea päin erittäin hitaalla vauhdilla ja hoksasin sen siinä vaiheessa kun töksähti, mies katseli silmät pyöreinä vieressä että mitä ihmettä mää teen :D Ja kerran autokatoksesta pois peruuttaessani onnistuin törmäämään sen katoksen seinään.. Olen siis normaalisti ihan perustasoinen kuski, en tämmöinen kolhusäheltäjä.