Raskaussekoilut

Rosmariini_

Satasella mukana keskusteluissa
Noniin, tänään se virallisesti alkoi, nimittäin se kuuluisa "raskaus tyhmentää naista hetkellisesti"-aika. Löysin nimittäin pakastepullapussin astiakaapista. Voin kertoo että oli aika taikinaa koko pussi :D En käsitä! Pakkaseen mun se piti laittaa käytön jälkeen..

Mites teillä muilla, joko on alkanut sattua ja tapahtua kummallisuuksia? Mielialojen vaihteluitakin voi tänne ruotia. Minuu tää ainakin toistaiseksi vielä naurattaa :D
 
Kaksi kertaa olen purskahtanut kunnon itkukohtaukseen ihan pikkuisista syistä. Molemmilla kerroilla on samassa ruvennut naurattamaan koominen tilanne, ja voin kertoa että itkeminen ja nauraminen yhtä aikaa on yllättävän vaikeata! Koska ei siis tosiaan ole se itkukaan heti loppunut. Mies on molemmilla kerroilla ollut vieressä ja ihan hämillään kysellyt et itkenkö vai nauranko, et miten tässä pitäisi suhtautua. Miten voi ihminen olla näin hölmö!
 
Joo tota pillitystä on täälläkin! Kerran luin ruokapöydässä uutista siitä orvosta karhunpennusta joka yritti epätoivoissaan rakentaa itselleen talvipesää. No siinä sitten ruoka suussa pillahdin poruun. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun katto mua, sitä uutista ja tokas sitten että kannattaako sun nyt kaikkia uutisia mennä lukemaan :grin sitten on kyllä vollotusta tullut ihan mitättömistä aiheista, kaikista tyhmintä on kun itsekin tajuaa että nyt taas vollaan ihan turhasta :D paras oli kun liikutuin kun tv:n kokkikilvassa yhdet oli tehny niiiiiiin kauniin runebergintortun:rolleyes:
 
Tänään viimeksi etsin lompakkoani... Jonka sitten ylläri-pylläri löysin taskustani.. Kännykkä, avaimet ja lompakko.. Niiden mukaan tulon saa tarkastaa sen sata kertaa. Ja jos meinaan kaupasta edes JOTAIN muistaa ostaa, niin paras kirjoittaa ylös. ☺
 
Heh he heee :) Nyt ei oo vielä tapahtunut kummia, mut viime raskaudessa kyllä, esim. laitoin vessassa huulirasvaa ja sit poistuin muihin hommiin, myöhemmin kiroilin et missä helv. se rasva nyt on, kurkkasin lopulta vessan roskikseen, siellähän se. Toinen tapaus, aattelin ostaa pakkaseen kasan erilaisia pakasteita...sinnehän ne sit jäi nätisti roikkumaan eteisen naulaan sulamaan koko yöksi kun kotiin tultiin...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Rupeen epäileen, että mun mies on raskaana: Se on kasvattanu reipasta mahaa viime aikoina, ja sille on nyt käynyt useasti sellasia hamoja, että se on pistänyt jäätelön jääkaappiin. :) Tosi helmee alottaa päivä jääkaapiin kuurauksella miehen yöllisen herkkuhetken seurauksena...
 
Mullakin itku on ollut herkässä, ei siis kiukutteluitku, vaan kun oon niin onnellinen asioista niin alkaa itkettää :D Kun mietin mun ystäviä, jotka on tukena tässä raskaudessa, sit kun katon esim. erilaisia äitejä TV:stä ja siinä lapsi syntyy, niin alan itkemään :smiley-angry017 hahah sit alkaa aina naurattaa et mitä mä vollotan :laughing001

Myös kauppareissuilla on sattunut kommelluksia, yks kerta lähdin kaupasta ostamaan leipää ja tonnikalaa. Kotiin, kun pääsin takaisin niin eihän mul ollut kumpaakaan ostettuna vaan olin ostanut pari muuta tuotetta.. Miehen piti sit lähtee takas kauppaa, kun oltiin lämpimii tonnikalaleipiä suunniteltu tehtävän :)
Toinen kerta kaupassa ostin kurkkua ja punnitsin sen. Kassalla myyjä ihmetteli et onpas tää kallis kurkku, et oot punninnu sen hunajamelonin hinnalla :D älysin vasta siinä vaiheessa, et en oo edes kattonut sitä kurkun punnitsemisnumeroa vaan pistänyt sen vaa'alle ja painanut vaan jotain nappia :D

Jännityksellä odotan mitä kaikkea tässä koko raskauden aikana ehtii vielä sattumaan :P
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Vitsit mua nauratti, ku, Kirsikka2014, olit vaan jotain random nappia painanu hedelmävaa'alla :grin

Mulla on ihan normia nykyään nää älyttömät itkukohtaukset. Kaikki liikuttaa mut kyyneliin. Oon muun muassa itkenyt rintapumppumainoksesta lehessä, pizzanhajusta (ihan siis vaan se haju liikutti mut jostain tuntemattomasta syystä kyyneliin) ja Jutta Urpilaisen lehtihaastattelusta, jossa se kerto, kuinka hymy on palannut sen kasvoille valtiovarainministeriyden jälkeen. Samaisessa haastattelussa Urpilainen kerto, että ne on miettinyt vähän lapsia. Sitte rupesin heti miettiin, että millasellahan nimellä Urpilainen kirjautuis vauvapalstalle, jos se kirjautuis, ja mitä ihmettä se kertois itestään, niin ettei kaikki hoksais, kuka se on. (Kuka teistä on Urpilainen?!?!??) T: Sherlock taas vauhdissa! :rolleyes:
 
Hahah joo kunnon aivopieru se punnitus, täys tyhjiö ollut päässä sillä hetkellä näköjään :D

Kävin äsken kaupassa, mun piti ostaa suihkugeeliä ni ostin hoitoainetta!! Mä en kestä! :D Mul oli lappukin mukana mut kävin kesken kauppareissun miettii mun hiuksia ni ostinkin sit sen hoitoaineen.. onneks on käyttötavaraa ni on sit seuraavalle kerralle valmiina ku tarvii :) Sit ostin iskälle isänpäiväkortin ni kun kattelin kortteja ni liikutuin kyyneliin niissä olevista teksteistä. Piti taas vähän aikaa keräillä itteäni ennen ku jatkoin matkaa :P
 
Mulla kuulemma mielialat vaihtuu nanosekunnissa, kuulemma tiuskin ukolle o_O (Mä en siis kyllä itse ole tätä huomannut)

Unohan asioita kokoajan ja olen kompelömpi kuin aiemmin, jotenkin motoriikkaan vaikuttaa kun tavarat lentelee käsistä kokoajan.
 
Mää tänään nakkasin jugurttipurkin kannen tiskialtaaseen. Ja tää nyt ei varmaan oo sekoilua, mut mää tiputtelen asioita ihan hirveesti!
 
Juu mullaki lopetti kadet toimimisen, lenti hoitoaine pullot ympari keittiota ku purin ostoskasseja... Samoin mulla oli sokeripaketin kanssa aiemmin ihan kasittamaton taistelu, etta miten sen saa kaappiin. Lopulta se paketti oli ihan reijilla, sokeria lattialla ja poydalla ja jouduin laittamaan sokerit muovirasiaan :D

Ja nyt sitten iski ihan kamala ketutus ilman mitaan syyta. Arrrmurrr!!! Pitasko sita purkaa kiukkua vaikka siivoomiseen, tulis hetkessa siistia. En oo viela kenellekkaan taalla murissu, ainakaan paljoa. :D
 
On kyllä tunteet herkillä täälläkin! Kerran pyysin halausta mieheltäni ja se päättikin vääntää sen sijaan mua nenästä! Itkin ihan kontrolloimattomasti puolisen tuntia :eek:

Mullakin tippuu kaikki tavarat käsistä! Ja muisti on heikko, unohdan ihan tavallisten asioiden nimiä! Yksi ilta piti kysyä mieheltä, että mitä tää on tää aine tässä hammasharjassa o_O Usein alan puhumaan jostai ja samantien unohdan, että mistä oikein meinasin edes puhua :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
No ni, ja Voice kids ja meikäläinen itkeä tihrusti keskimäärin joka toisen kohdalla
 
Miten sitä onkaan välillä niin hajamielinen. Että välillä ihan hävettää mutta onneksi sitä osaa nauraa itselleen. Yksi päivä kävin kotona vessassa. Jätin vessan vetämättä ja olin viellä heittänyt likaiset sukkani pönttöön. Myöhemmin miesystäväni menee vessaan ja käskee tulla katsomaan pönttöön. Niin ja enhän tuota itse ajatellut että mitä tulikaan tehtyä..
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Mä oon pillittäny millon mistäki syystä esim. Kerran oli jäätelö loppu ja viimeks eilen itkin ku ääni lähti enkä pystyny puhuu :D töissä oon ollu ihan avuton ku en muka osaa laskee mitää ja muutenki aivot ollu narikassa :D
 
Nyt se hormonihirviö on vissiin muuttanu meille :grin pari päivää sitten aloin illalla nyyhkiä sängyssä jotain pikkuasioita, mm. miehen ylitöistä johtuvaa väsymystä ja tällästä. Tänään sen piti lähtee jo ennen yheksää harrastustoimintansa talkoisiin, kattelin keittiön ikkunasta kun auto lähti pihasta ja aloin nyyhkimään itekseni :rolleyes:
 
Mulla ei ole ollut minkäänlaisia haluja sen jälkeen kun tämä lapsi on alkunsa saanut... eli eipä olla harrastettukaan, eilen aamulla kuitenkin ilmeisesti haluni päättivät palata ainakin pikkuhiljaa niinpä päästiin petipuuhiin, arvaatteko mitä tapahtui sen jälkeen?
Itkin... itkin niin pirusti vaikka yritin naamioida sen miehelleni nauruksi :sad010:grin Ei se surullista ollut, päinvastoin... mut kai ne hormoonit siel edelleen jyllää :grin
 
Hihahe ku oon saanut nauraa tätä ketjuu lukiessa :laughing021 Kiitos siitä :)

Itse ajoin neuvolan parkkipaikalta ekan käynnin jälkeen semmosen p-tolpan (muista tähän hätään niiden nimeä :think005) heiluvaan kuntoon, kun älysin katsoa peruuttamaan lähtiessä vain sen ettei siellä takana ole lapsia, aikuisia, autoja tai eläimiä. Tän raskauden aikana kerran myös ajoin autotallin ovea päin erittäin hitaalla vauhdilla ja hoksasin sen siinä vaiheessa kun töksähti, mies katseli silmät pyöreinä vieressä että mitä ihmettä mää teen :D Ja kerran autokatoksesta pois peruuttaessani onnistuin törmäämään sen katoksen seinään.. Olen siis normaalisti ihan perustasoinen kuski, en tämmöinen kolhusäheltäjä.

Edellispäivänä ihmettelin kuka ihme mulle soittaa, kun ruutuun pärähti yhden läheisimmän ystäväni nimi, samana päivänä myös koitin soittaa toiselle ystävälleni mutten muistanut hänenkään nimeä niin päätin sitten arpoa luurista sopivan kuuloisen.

Ja eilen itkin, huusin ja pärisin miehelleni sitä kun me ei harrasteta nykyään ikinä seksiä, mies sitten valaisi minua hieman ettei se 12tuntia nyt niiin pitkä aika pitäisi olla :D
 
Takaisin
Top