Jonziii
Silmät suurina ihmettelijä
Mulla on noin viikon verran nyt ollu pahoinvointia. Ekat pari päivää oli vaan tosi etovaa oloo ja ny on ollu vikat 5päivää et oksennan 3-4 kertaa päivässä, ja ne kaikki kerrat on ollu illalla just ki oon ollu menos nukkumaan. Eihän siittä nukkumisest oo tullu yhtää mitää ku koko aja on pitäny käydä oksentaas..
Nyt en oo viimisee kolmee päivää syömää mitää ku kaikki ok tullu ulos, vesi ja kaikki muutki juomat on tullu ulos.
Ja ihan näi btw oon cateringalal ja ku oon keittiös nii se ruuan haju alkaa oksettaa..
Oisko joitain vinkkejä tai neuvoja että mitä kannattais tehdä, oon lukenu et jos jatkuu kauan nii kannattais hakeutuu lääkäril, mut niis usei o ollu et kestäny kuukauden tai pidempäänki..
Nyt jotai vinkkejä mikä auttais. Ja koitin sitä jotai matkapahoinvointilääketki mut ei auttanu..
Ja viikkoja on ny 7+0 ja eka lapsi tulossa.
Vähä pitkä stoori mut toivottavast jaksoitte lukee ja auttakaa mua.
Nyt en oo viimisee kolmee päivää syömää mitää ku kaikki ok tullu ulos, vesi ja kaikki muutki juomat on tullu ulos.
Ja ihan näi btw oon cateringalal ja ku oon keittiös nii se ruuan haju alkaa oksettaa..
Oisko joitain vinkkejä tai neuvoja että mitä kannattais tehdä, oon lukenu et jos jatkuu kauan nii kannattais hakeutuu lääkäril, mut niis usei o ollu et kestäny kuukauden tai pidempäänki..
Nyt jotai vinkkejä mikä auttais. Ja koitin sitä jotai matkapahoinvointilääketki mut ei auttanu..
Ja viikkoja on ny 7+0 ja eka lapsi tulossa.
Vähä pitkä stoori mut toivottavast jaksoitte lukee ja auttakaa mua.