Raskauspahoinvointi

Etic83

Silmät suurina ihmettelijä
Onko miten pahoinvointia? Ootteko huomanneet mitkä ruuat tms. Aiheuttaa pahoinvointia? Mikä teillä helpottaa huonoon oloon?

Itsellä on ollut aika paljon huonoa oloa. Enempi on niitä päiviä kun oksentaa kuin et ei oo tarvinnu oksentaa. Kivennäisvettä tulee juotua nyt enempi. Joskus on päiviä ettei mikään ruoka pysy sisällä..
 
Oksettaa ja on etova olo lähes koko ajan. Pitkin päivää pitää kyökkiä pöntöllä, ei välttämättä mitään tuu ulos. Toisinaan tulee kaikki ulos mitä suuhunsa pistää. Huomenna on eka neuvola niin aattelin kysyä olisko jotain pahoinvointilääkettä tms. Kun ei tähän tunnu auttavan mikään. :sad001 ahdistaa kun esikoisen kanssa en jaksa touhata juuri ollenkaan ja päivät on yhtä selvitymistä.
 
Mulla on kanssa ollut nyt viikon verran etovaa oloa, joten oon ottanut käyttöön seaband-rannekkeet sekä b6-vitamiinin. En tiedä onko niistä oikeasti mitään apua (ainakaan noista rannekkeista) mutta eipä siinä mitään menetä niitä kokeillessa.

Esikoista odottaessa mulla oli todella kovaa pahoinvointia ja silloin lääkäri määräsi reseptillä tuota b6-vitamiinia joten siksi otin sen nytkin jo kokeiluun. Silloin siitä oli apua huonovointisuuteeni ja toivon että nytkin :) tällä hetkellä näyttää ainakin ihan hyvältä, välillä ällöttää mutta ei ole tarvinnut oksentaa.
 
Joo sama homma et on väsy sit.. ja ku on tuo reilu 2v jonka kanssa pitää jaksaa touhuta.. toivottavasti kohta helpottaa on niin turhaurunnu tähän oksentamiseen..
 
Ei ole ollut juuri ollenkaan. Pari kertaa oksensin vähän, mutta meni nopeasti ohi ja kaiken kaikkiaan päässyt tosi helpolla.
 
Takaisin
Top