Raskausoireiden vähyys

ginessa

Kommentoinnin ninja
Nimittäin mua askarruttaa tämä että ainoostaan palelee /välillä tulee kyllä tuskanhikikin.:)
Vatsa on vähän jumissa /ilmavaivoja mutta rinnat ei oo ollu sen "menkkojenpitialkaa" jälkeen.
Väsyttää.
Vielä ei ole ollut mitään pahaa oloa..ehkä jotain ihan ohikiitävää muttei selkeetä.

No viimeksi mulla alkoi pahat olot/kuvotukset 24h tuossa rv 6+1
En oksentanut kertaakaan,mutta lähellä oli.
Oksetti,närästi koko ajan.Vkoille 15...

Ei se että tässä nyt odottelisi mitään järkkyä oloa into pinkeenä.emoticon emoticon
Mutta tää on juur se vaihe millon todella epäilee olevansa raskaana.!emoticon

Vielä 8 päivää varhaisultraan ja mietinkin että näkyyköhän siellä sykkeitä....emoticon

Onko muita joilla ei ole ihmeempiä oireita?
(Toivottavasti tän ihmettelyn jälkeen ei nyt sitten kostaudu :) )
 
ginessa et oo ainut! Täällä kans niin raskaanaolematon olo edelleen että huoli on kyllä kova. :(
Mulla kuitenkin viikkoja jo melkein 8. Iltaisin ollu paha olo eikä oo ruoka maistunu ja ehkä väsyttäny vähä enemmän mut muuta ei oo! Jännittääkin todella paljon ensi viikon torstain neuvola että näkyykö siellä ketään!
Ihanaa, sinä varasit sen varhaisultran, kyllä siellä ainakin yksi sykkivä sydän näkyy. :)
 
Mikäköhän tässäkin on että Heini oot kirjoittanut mutta en näe sitä vaikka mitä tekisin..monesti tää uus palstauudistus tehnyt saman tempun ..MURRRRRR

HAHA; NYT KUN VASTASIN niin nyt näen viestisi !!!emoticon
 
Mulla etovaa oloa iltaisin (ei kuitenkaan tarvi oksentaa), lisäks kokoajan jäätävän kylmä. Muuten ei mitään oireita. Rinnat ei ole yhtään olleet arat tms, ensimmäiseltä oli pitkään alussa kipeät.

Nyt olen tällä hetkellä olen sairaana; jo neljättä päivää pientä kuumetta, kurkkukipua ja räkä juoksee! Pikkumiehellä räkä kans juoksee ja kamala yskä, kuumetta ei ainakaan vielä ole.
emoticon   Blääh...
 
En tiiä ginessa, tää on mullaki monesti tehny sen ettei näytä viimestä kirjotusta tän uudistuksen jälkeen. Eli nyt en nää sun kirjotusta mut kyllä se tulee näkyviin kun kirjotan tämän. :)
 
emoticon Turvotusta on kyllä silti tullut,vaikka olen jopa tietoisesti hieman hillinnytkin syömistäni ...emoticon
 
Täällä on yksi ensikertalainen, jota oikeesti ihmetyttää ettei pahemmin mitään oireita ole. Ainoa on toi väsymys, mikä ei ole kyllä mua pahemmin koskaan vaivannut ja nyt se on koko ajan harmina. Huomista neuvolaa odotellessa...
 
Mäkin olen ensikertalainen ja ihmetellyt ku ei silleen mitään kovin kauheita oireita ole ollut.
Vähän välillä etoo, mutta ei varsinaisesti okseta. Aamuisin voi myös huimata, mutta luulin tänäänkin
että johtui vaan siitä kun nousin liian äkkiä tms.. Menkkamaista jomottelua alavatsassa on kyllä ollut
oikeastaan joka päivä, vähän huolettaa, josko ei ookkaan kaikki hyvin? Vuotoa ei oo ollut kyllä koko
aikana.. Rintoja kyllä aristaa koko ajan enemmän. Kai se plussa sitte oikeesti oli plussa :) Vielä piiiiiitkä
ensimmäiseen neuvolaan. Se on vasta 17.3. emoticon
 
Mulla on oireina lähinnä hirveä väsymys, tuntuu että haukottelen aamusta iltaan. Ihan ekana tuli rinnat aroiksi. Lisäksi tuntuu että on nälkä koko ajan mutta silti ei välttämättä maistu mikään.emoticon
 
Myöskin eka kerta mulla, yli-innokkaana testasin jo 3. viikon lopulla kun en ollut oikein vielä perehtynyt riskeihin, ja nyt sitten saa jännittää. Tänään ois kai vasta 5+2 ja pelkään olevani täällä kirjoittamassa ihan liian aikaisin... ettei tulisi huono onni kun tästä tulee niin 'todellista'. Mutta kun en ole vielä muille kuin parille parhaalle ystävälle kertonut, niin tekee mieli jotenkin jakaa tämä! Neuvola olis vasta 21.3. eli siihen on ikuisuus!! Toivottavasti sinne asti päästäisiin!

Oireet vissiin lisääntyy raskauden edetessä - pientä oireilua on kyllä ollut koko ajan, muttei mitään suurta. Mahan toiminta on hidastunut kovasti, ja on melkoisen turvonnut olo. Tänään oli ensimmäinen aamu, etten pystynyt juomaan kahvia, vaikka yleensä olen kova kahviaddikti ollut. Nälkä tulee jo n. tunnissa edellisestä syönnistä. Oikein hirvittää, että miten saa jonkinlaisen ruokavalion opeteltua, kun olen tottunut syömään vähän milloin ja mitä sattuu.

Mutta tuo ne pienetkin oireet tähän enemmän todellista tuntua, muutoin tämä on meille ihan käsittämätöntä!! Vaikka tulis enemmänkin paha olo, niin ehkä siihen sitten osaa uskoa enemmän!

Onnea teille kaikille odotukseen!
 
Täälläkin neuvolaan vielä kuukausi aikaa! ÄÄRRGGH!
Raskaudentunne on tällä kertaa vahvempi mitä ensimmäisessä. Alaselkää jomottaa, rintoja jomottaa ja suussa on järkyttävä maku 24/7!!! Maun poistamiseen ei auta mikään.
Iltaisin alkaa etomaan, mutta vielä olen selvinnyt oksenteluitta. Viikkoja vasta vähäinen määrä, joten olen varma, että kunnon pahoinvoinnit iskevät itse kullekin lokamammalle vielä...
 
Onko kellään lisääntynyt valkovuoto? Voiskohan se olla joku oire? :D
Ihan normaalin väristä ja hajuista joten tulehdustakaan tuskin on.
 
Onhan tuo himpun lisääntynyt emoticon

Eipä oo vieläkään kaksisia oireita,nyt olen ruvennut hikoilemaan ja vuoroin palelemaan.
Hiki haisee.
Vatsa tuntuu oudolta,vuoroin löysällä/ummella.
Etoo mutta ei hirveemmin.
Epäilen jo olevani raskaana.

Paitsi maha on kasvanut
vaikka en herkuttele enään niin usein ja syön kontrolloidummin.
Kiva lähteä tänään laivailemaan tuttavien kanssa jotka eivät tiedä raskaudesta..... plääh.
emoticon
 
Eipä ihmeempiä vieläkään ,näninikipuilut tulee ja menee.
Yleensä ihan öklö olo syömisen jälkeen ei siis vielä pakonomaista tankkailua..mikä on tosi hyvä sillä edellisessä raskaudessa sai 2-3 h välein syödä jotain.
Hiki on kyllä koko ajan...
Turvotus senkun lisääntyy..
Mutta tosiaan ..pystyn olemaan syömättä pitkiäkin aikojaemoticon
vielä.....
Saattaa hieman nälättää vaikka olisin juuri syönyt kuitenkin....

Kiva kun taas ei kaikkea muista vaikka puolivuotta sitten oli raskaana että mitä saa syödä ja mitä ei...
laivalla just jotkut marja jutut unohtu..kunnes hetken päästä muistin että  ihän nää kyl varmaan suomalaisia ole...
mutta moussen muistin..siihenhän tulee raakaa munaa....

 
Täälläkin meinaa unohtua nuo kielletyt ruoka-aineet.. Täytyis kerrata ne  ihan netistä mut en tee mitään ennen torstain neuvolaa... Sen jälkeen sitten alan olemaan varovaisempi kun saan varmuuden onko siellä elämää.. Vaikka en kyllä nytkään syö mitään muuta kun tavallista ruokaa joita ei mun muistaakseni ollu kiellettyjen listalla.

No ginessa saitteko pidettyä salassa tuttavilta raskauden laivareissulla?
 
No ei saatu...kun kysyivät että sit kohta mennään drinkeille..hymisin vaan että ..hmmm juu. :)
Sitten ne kyllä ihmetteli ja oli pakko kertoa...

Mun ystävä sai keskenmenon ennen onnistunutta raskautta..alkiossa oli listeriaa,tokseemaa ja jotain -en mä muista mitä mutta just oli reissullaan syöny kaikkee pasketta.
Kannattaa siis välttää !!!

 
Jännää ku mulla alkoi heti sillon melekein hedelmöityksestä ne rintakivut ja nännit niin perhanan arat että sattu pitää joitain paitoja päällä. Isännälle piti sanoa tiukasti, ettei oo mitään asiaa koskea niihin kunnes toisin ohjataan. :) Sit oli pikkuisen pahaa oloa, mut en oksentanut kertaakaan, eikä ollut edes lähellä. Hajut voimistui ihan hirveesti, enkä kestänyt vessan ilmanraikastimen tuoksua ollenkaan. Alavatsassa tuntui pieniä nipistyksiä tosi usein ja varsinkin jos yskäisi tai jos satuin saamaan orgasmin. :) Nyt olen viikolla kymmenen ja nuo kaikki edellä mainitut oireet ovat kadonneet. Ainoa mikä muistuttaa on pikkuinen närästys ja lievä ummetus. emoticon Aamulla teki jo mieli käydä ostaa uus testi ja tehä se, että olis joku todiste! Mahakaan ei vielä näytä yhtään siltä, että siellä mitään olisi. Pahus! Pitääki olla näitä mahamakkaroita.
 
itellä kans välillä huonoa oloa.. mut ei muuta.. 1.4 eka neuvola.. jännittää mennä sinne ku pelottaa että jos siellä ei ookkaan kukaan kasvamas.. 
 
Takaisin
Top