Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei kaikille ! Kyselisin täällä teidän raskausoireistanne. Eli mitä on ollut ja missä vaiheessa ? Myös erikoisempia haluan tietää. :) Omia oireita ovat: -nivelsäryt -väsymys -paha olo -nälkä -vihertävä pissa -vatsan nippailut -ummetus -pyörryttää -rintojen arkuus -mielialan vaihtelut -itkuherkkyys -raajat puutuu En siis ole varma raskaudesta. Ostan testin huomenna vasta. Onko muilla ollut samantyyppisiä oireita ?

Täälä neljäs raskaus menossa (tosin kaksi synnytystä takana) Itse plussasin eilen ja rv5+1 nyt menossa. Eka oli se äidin vaisto "tässä kuussa se tärppää" :D ennen kuin kk olisi pitänyt alkaa: ovulaatiosta noin pari viikkoa tuntui kipua sillä puolella kuin oviksen aikaan. oli aamuisin nenä tukossa, en olisi millään jaksanut herätä aamuisin ja samalla heikko olo, iltaisin unta ei tarvinut odotella :D Kerran autosta noustessa tuli repäisykipu. Rv 4+ pärähti kauhea aivastus ja samalla kova repäisykipu koko alavatsassa. Nyt onkin palellut ja välillä hikoiluttanut.. Outo nippailu kokoajan alavatsassa ja sillä puolella mistä munasolu irtosi. En pystynyt lukemaan me naisten kirjoitusta kun 2v poika kuoli päiväkodissa, itkin vain samaan aikaan kun luin :D Kuulostaa nuo sinun oireet kovinkin tutuilta! :)

Mulla ei ennen plussaamista ollut minkäänlaisia oireita. Maha oli paljon tavallista kipeämpi ja odotinkin vuosituhannen menkkoja alkaviksi minä hetkenä hyvänsä. Mielikin oli kuin myrskyn merkki. Olikin suuri, mutta maailman onnellisin yllätys kun olinkin raskaana!! Se kävi nopeammin kuin olimme uskaltaneet toivoa, sillä minulla oli jostai syystä kova pelko, että emme saa lapsia. Tein varmaan yhteensä 5 testiä, enkä vakuuttunut niistä, sillä ne olivat kaikki todella haaleita.En uskonut testiä, vaan vaadin verikokeen, joka onneksi varmisti tuloksen.

Ensimmäisiä oireita oli kamala paleleminen, joka alkoi varmaan joskus vkolla 6 tai 7. Tuntui ihan kuin olisi vilustunut ja sitä jatkui ainakin ensimmäiset 3 kk.Sitten joskus 8. vkolla alkoi karmea kokopäiväinen pahoinvointi, joka loppui aika lailla vkolla 12.

Tsemppiä sinulle ja plussatuulia!!

mulla ei onneksi ollut hirveen pahoja vointia.. oireita oli väsymys, teki mieli syödä ja aina jatkuvasti nälkä! haluaisin vaa makaa ja olla tekemättä yhtään mitään, töihin en jaksanut lähtee, aina itkin kun lapsi etten nyt menee! mutta onneksi mies aina oli tukena.. onneksi ei ollut oksentelua, ja tietteyt ruoat josta ennen tykkäsin hirveesti alkoin inhoo niitä ja en edes nähdä edessäni.. outoja haluja tuli mulle ja edelleen sillä linjalla olen :D Raparperi suolan kaa! tiedän että se on hullua, mutta raskaana oleville kaikki on niin vaa hyvää!! 

Täällä ootellaan testin tekemistä,mutta ei jaksais odottaa maanantai aamuu,jolloin menkkojen pitäis alkaa..tossa alavatsassa varmaan reilun viikon ollu sellasta menkkamaista jomotusta,et oiskohan tärppi käynyt viimein :o :)

Takaisin