Raskausoireet imetys

pötkylä

Jostain jotain jo tietävä
Heipsis!

Olisin kysynyt teiltä suurinpiirtein samanikäisten vauvojen äideiltä hormoneista. Itsellä siis 4kk ikäinen vauva, täysimetyksellä. Nyt reilu pari viikkoa ollut raskausoireilta vaikuttavia juttuja. Ruoat maistuu oudolta esim banaani homeiselta, vatsassa menkkakipuja, pari kertaa tullut veriviiru pyyhkiessä, närästys ja jatkuva nälkä!!?!! Ja tissit alkanut aristaa.. Ja hieman huonoa oloakin ollut.
Kuukautiset eivät siis ole vielä alkaneet ja ehkäisynä kondomi.
Tuli vaan kauhea ahdistus kun en todellakaan raskautta toivo. Voisko johtua jostain hormonimyllerryksestä? Muilla vastaavaa?
 
No on ainakin mulla jatkuva nälkä :grin joskus huono olokin tulee, jos vaikka ei ole muistanut tarpeeksi juoda ja olokin on kuin menkat alkais..mutta kannattaahan siis testi tehdä ettei tarvitse asian suhteen tressata! Apteekkiin mars :happy:
 
No minä tein kans tässä jo yhden varmistustestin, kun oli myös huonovointisuutta, monta päivää kestänyt pääkipu, rinnat aremmat ja alavatsalla jotain tuntemuksia. Negaahan tuo näytti ja aika ihme raskaus olisi ollutkin, mutta suljin sen kuitenkin testillä pois. Oireetkin loppui sitten ajan kanssa. Mutta kannattaa tarkistaa :)
 
Kiva että jollain muullakin samoja tuntemuksia jos jatkuu niin teen varmuudeks testinn mut tuskinpa se mitään näyttää, toivottavasti ainakaan
 
Täällä on kans raskausoireet jatkunut monta viikkoa. Ihmettelin, ku on ollu oksetusta, hormonihuurua, kohtu pompannut esiin yms. Muutaman negatiivisen testin oon tehnyt, ja oishan sen raskauden pitäny alkaakin melkein pyhästä hengestä. Silti vaan vainottaa asia.
 
Mulla myös samoja oireita oli ennenkuin menkat sitten alkoi! Voi siis enteillä niitä.
 
No toivottavasti olis menkkojen pitkäaikaista oireilua! Vieläkään ei alkanut. En oo testiä tehnyt enkä raskauteenkaan usko kun kondomia ollaan käytetty. Mut todella ärsyttäviä oireita. Onkohan jotain Hormonien epätasapainoa suurten myllerrysten jälkeen..
 
Takaisin
Top