Hei täällä kans yksi joka on kokenut sen ensimmäisellä raskudessa.
Itselläni lähti kans ovelasti verenpaineet nousemaan, ja lopulta pieni määrä proteinia/vai oliko se valkuaista no kumminkin jompaa kumpaa, lopulta minulla paino nousikin yhden viikonlopun kohdalla melkein 6 kiloa, ensin neuvola pisti joulukinkun piikkiin mutta,
viikonloppuna katsoin että plussaa alkaa olee jo kahdella tikussa :)
Oloni ei ollut todellakaan hyvä, osastolle jouduin viikolla 36 ja risat, en tykännyt siitä alkuunkaan, kun eihän se mikään koti ollut, mutta sitten sitä opetteli ajattelee oman lapsen parasta, se kun on oireena salakavala jossa on itsekin vaarallisessa tilassa,
nyt odotan kaksosia, ja tiedän että myrkytystä nyt vasta seurataankin onko se tulossa,
hyvä niin. Olen asennoitunut osasto jaksolle, koska se on joka tapauksessa edessä.
Muistn kyllä kun se ensimmäisellä kerralla veti minut niin itkuineen ja ihmeellisin tunteineen mutta jälkeen päin jotenki sekin jo huvittaa, koska hormoonitkin vaikuttivat :)
Jos osastolle joutuupi etu ajassa kannattaa nauttia sairaalan antimista, eten kaikkea siitä ettei itse joudu tekemään ruokaa, vaan kaikki tulee nokan eteen, siellä on monesti sitä mukavaa vertaistukea, ja ohjelmaa jossa kuunellaan vauvan sydämmen ääniä ja saa painaa nappia kun potkut tuntuvat :) Itse käskin mieheni tuoda minulle omat lakanat, ja kaikkea omaa että oli sitten turvallinen olo :)Keskustelin siitä hoitajan kanssa niin minulla myös sai olla omat vaattetkin päällä :)
Ja oli omia tavaroita. Ja samalla sattui mukava kaksosia odottava odottaja samalle vuodehuoneeseen niin oli mukava jutella kaikesta hauskaa nyt olen itse samassa tilanteessa ja kaksosia odottava mamma :)
Että lykkyä kaikille :)
<3