littledaisy
Jostain jotain jo tietävä
Kai tämän olisi voinut laskea oireiluksikin, mutta täällä nämä raskaushuuruiset hermoilut tuntuneet menneen perusoireilun yli. Ajattelin muutenkin, että tänne voitaisiin keräillä kaikenlaista "omituista" raskauden aiheuttamaan tunnetilaa ja toimintaa..
Minulla siis ollut nyt omana ongelmanani miehen ärsyttävyys. :D Kuulostaa hauskalta, mutta sitä se ei suinkaan ole. Mies ärsyttää jo olemassaolollaan aivan suunnattomasti. Olen suuttunut jostakin pienestä asiasta, joka tuntuu hormonihuuruissa maailman suurimmalta ja ylitsepääsemättömimmältä asialta. Ja mies kun kiltti on, yrittää vain ymmärtää ja myötäillä puuskiani. Se ei tunnu auttavan olotilaani. Nyt mies on nukkunut kaksi yötä vierashuoneessa kun minä olen hänelle "vihaa" pitänyt ja sinne suutuksissani kehoittanut. :D Vaikka enhän minä sitä halua! Kunhan nyt kiukuttaa ja se hänen suostuminen minun kiukutteluun kiukuttaa sitten vielä lisää. Yleensä nämä ovat menneet kevyillä itkukohtauksilla ohi, mutta mieskin alkaa olla aika ulalla miten tällaista hermoheikkoa vaimoa tulisi käsitellä. :D Sanoinkin jo miehelle, kun hän tiedusteli milloin mahdan taas normalisoitua, että toivottavasti sitten kun tämä lapsi suvaitsee tulla ulos.
Mikä siinä miehessä niin ärsyttää?? Ja miksi en voi vaan sanoa ääneen mitä ajattelen ilman, että vedän siitä herneitä nenään? Ja sitten siitä, kun mies ei osaakaan lukea ajatuksiani ja tiedä miten hänen pitäisi juuri milläkin hetkellä toimia. On se mies siis ennen raskauttakin ärsyttänyt toisinaan, mutta ei koko aikaa ja ne tilanteet on ollut ihan järjellä ja huumorilla ratkaistavissa. Siksi pistän raskaushormoonien piikkiin nämä järkyttävän suuret tunnelataukset tässä ärsyyntymisen tiimoilla, minkä vuoksi on mahdotonta antaa anteeksi jos mies on esim. ajanut minut väärää reittiä töihin, koska on UNOHTANUT, että on minua viemässä ja matkassa kestää noin kolme minuuttia kauemmin, koska unohtaminenhan tarkoittaa, ettei mies välitä minusta tai vauvasta. No just joo, haloo.
nimim. nyttosihuonovaimo