Mulla on nyt omamittauksissa kaikki arvot puoleltatoista viikolta ok, paitsi kaksi aamupaaston ylitystä (5,5 ja toinen 5,8). Toi suurempi tuli mulle vatsataudin jälkeisenä aamuna kun yön olin oksentanut, niin kuulemma ei ole niin merkittävä ylitys kun olin kipeenä.
Sain neuvolasta luvan mitata sokereita 3 päivänä viikossa sen vuorokausikäyrän ja paaston. Mutta ite oon nyt sinnikkäästi halunnut nimenomaan mitata paastoa päivittäin aamuisin, kun se tuppaa nousemaan jos nousee. Mutta tosiaan mulla sype-keskustelu torstaina kun edellinen tältä viikkoa peruuntui sairastamisen vuoksi, niin terkka sanoi et voisin näyttää näitä tuloksia myös sinne äitiyspkl. Luulen, että riittää se ruokavaliohoito, vaikka mulla pcos onkin ja voisin hyötyä myös metuista.
Oon alkanut nyt sisäistämään tätä radia, mutta pistämiseen en yhtään totu. Vieläkin vaikea saada sormenpäästä verta edes tiukimmalla asetuksella ja joudun pistämään välillä monta kertaa, että onnistuu. Ja joka kerta koskee aivan saakelisti.
Onneksi tämä on meidän vika raskaus. Sen verran realismia toi kuitenkin tämä radi odotusaikaan, että en jaksaisi toista samanmoista rundia enää. Kaksi lasta on meille hyvä luku.
Harmillista, että meitä on niin monta täällä
Voimia jokaisen omaan tilanteeseen