Vastaa ketjuun

Kiitos sulle ❤️

Mulla ei edes sairaalloista lihavuutta tai mitään reipasta ylipainoa. Jäi raskaudesta 10kg lisäkiloja, jotka ei selitä kyllä radia. Mutta mulla on pco niin se altistaa ja diabetestä suvussa. Vihaan pcos niin paljon, että tän jälkeen oisin valmis poistamaan koko munasarjat. 😔 Kun ei ne toimi ja aiheuttaa vaan lisäharmia, meilläkin oli taustalla ennen esikoista melkein 2v lapsettomuus ja tämä toinen tuli nopeasti, mutta pco oireet oli pahempia. Silti tunnen itseni niin sairaaksi ja epäonnistuneeksi, just erityisesti kun olen vasta 28v. eli nuori ja sitten tulee tämmöinen diabetes diagnoosi.. 😢

Mä kävin esikoisen koko raskauden juttelemassa vauvaperhetiimissä psykologin ja terveydenhoitajan kanssa, kun mulla oli ahdistuneisuutta. Olen miettinyt kyllä asiaa..

Mittaaminen onneksi sujuu, kun laitteesta ei näe neulaa. Mutta verta meinaa usein tulla liian vähän ja sormet on osin sitten mustelmilla ja kipeät.. Minulla herkät sormenpäät muutenkin. Vaikeuksia mulla näköjään aamupaastossa, joka on aina vähintään 5,5 ja aamupalan jälkeinen arvo 7, 9. Muut arvot tosi matalia 4 pinnassa.

Takaisin