Vastaa ketjuun

Mä odotan kuudetta ja sain nyt ensimmäistä kertaa radi-diagnoosin. Rv 13+ tehtiin eka rasitus voimakkaan pahoinvoinnin takia, arvot erinomaiset. Nyt uusiksi rv 26 ja sieltähän se pamahti. Mulla ikä siis ainoa rasite, edellisessä tehtiin myös ja silloin ei mitään.

Neljä aikaisempaa raskautta, niin ei ole tehty kun ei tosiaan mitään rasitetta ollut. Vauvat olleet kuitenkin isoja, yli 4kg.

Kuopus käynnistettiin ison koon vuoksi rv 38, painoi 3,8kg. Eli pieni pelko takaraivossa miten nyt käy.

Mulla on nyt ongelma aamun paastoarvo. En saa sitä millään kuriin. Muissa arvoissa ei oo mitään ongelmaa.

Aina oon syönyt terveellisesti, urheilen. En tiiä mitä voisin illalla syödä kun tuntuu, että nyt kokeillut kaikkea kunnon ruuasta myöhään, kevyt iltapala jne. Kauhean aikasin en viittis syödä kun paasto ei saisi kuulemma olla yli 10h. Ja sit myös iskee kesken yön nälkä ja todella huono olo.

Mä en kanssa haluaisi hiilareita kauhean minimiin vetää, kun nyt jo jaksamisen kanssa ongelmia kun hb sekä ferritiini todella alhaiset...

Ma on soittoaika neuvolaan joten varmasti viisaampi silloin. Mutta kun ei itsellä oo koko asiaan kauheasti kosketuspintaa ja sitten hoetaan, että helppo saada kuriin ruokavaliolla....vähän epäonnistunut olo kun ei hajuakaan mitä ruokavaliossa voi enää olla väärin...

Takaisin